today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Menjaj pravac!

SEAT izlazi na tržište drugačije od konkurencije, a ovaj put i sa potpuno drugačijom kampanjom. Zadatak agencije Kreativa New Formula bio je da ljudi zavole Seat i da ga vozači uzmu u razmatranje kad kupuju automobile.

„Kod ovakvih situacija, nije loše uposliti poznatu ličnost koja deli neke od SEAT osobina. Agencija je tražila i tražila, i pronašla Zorana Kesića, poznatog voditelja emisije 24 minuta sa Zoranom Kesićem. Iako je slavni voditelj i ranije učestvovao u reklamnim kampanjama, činilo se da je nedostajalo malo istine, odnosno pravog razloga (osim onog „poznat je“!) između Kesića i brenda za koje je nastupao“, rekli su u agenciji Kreativa New Formula.

Nakon iscrpnih analiza i brainstorminga nastala je kampanja „MENJAM PRAVAC!“, a koja je krenula sa tizer kampanjom koja je imala zadatak da zainteresuje medije i uključi ih u kampanju.

Kampanja ima dva dela. U prvom delu obaveštava javnost da Kesić menja pravac i pokušava da ih zainteresuje da prate o čemu se radi. Veliki pritisak na Kesićevu Facebook stranu, kao i brzo prenošenje vesti kroz velike medije, potpomognuto mini TV objavama, podiglo je pažnju javnosti. Neki već misli da je reč o promeni političke orijentacije, ulazak u politiku, menjanje sekusalne orijentacije, ali…

Nakon tizer perioda, Zoran Kesić dočekuje novinare na konferenciji za štampu i predstavlja detaljno svoj plan o promeni pravca. Konačno im je objasnio da nije reč o političkoj promeni, pitanju orijentacije ili nečem sličnom. Kesić je prosto rešio da ga žena više ne vozi! Za kraj, Kesić je najavio da kreće sa SEAT časovim vožnje, pozivajući sve nevozače da mu se pridruže.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!