today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Medijski trend 2019: Svetla budućnost za četbotove

Četbotovi su u porastu i preuzimaju korisničke servise za mnoge brendove. Predviđa se da će se do 2020. godine, 85% korisničkih interakcija odvijati putem četbotova, navodi se u izveštaju Direct Media United Solutions o medijskim trendovima.

Ne samo da su botovi efikasan način masovne komunikacije, već omogućavaju 24-časovni dvosmerni komunikacioni kanal između vaše publike i firme, 7 dana u nedelji. To će, pored povećanja zadovoljstva kupaca, unaprediti i vašu stopu odaziva na Fejsbuku – poboljšati SEO i verovatnoću da se vaš brend preporuči dalje.

Neki oklevaju da uključe četbotove u svoj korisnički servis iz straha od lošeg korisničkog iskustva. No, ne treba se bojati, jer nedavno sprovedeno istraživanje je pokazalo da je 70% potrošača prijavilo pozitivno iskustvo i da je dodatnih 9% podelilo isto iskustvo.

Pored gore navedenih koristi, Fejsbuk Mesindžer ima stopu klikova naspram ukupnog broja prikaza (eng. Click Through Rate – CTR) – 80%. To ima ogroman tržišni potencijal.

Četbotovi nisu ništa novo, ali uz bolju tehnologiju i integraciju mogli bi postati uobičajeniji u godinama pred nama. Četbotovi bi mogli čak preuzeti aplikacije kada je reč o kupovinama putem Interneta jer vam takvu kupovinu omogućavaju bez preuzimanja aplikacije.

Dakle, šta se događa sa četbotovima u Srbiji?
Možda četbotovi nisu u tako velikom porastu u Srbiji kao na globalnom nivou, ali dolaze. Imamo nekoliko primera korišćenja četbotova ovde u Srbiji, ali su verovatno najbolji primeri četbot “Raiffeisen” banke REA (Raiffeisen Electronic Assistant) i četbot „Tuborga“ koji je „Tuborg“ najpre pokrenuo u Srbiji, a potom i na globalnom nivou.

Klijenti „Raiffeisen” banke mogu poslati pismenu (kontekstualnu) poruku REA četbotu putem najčešćih kanala komunikacije –Fejsbuka, Mesindžera ili Vajbera – i postaviti bilo koje pitanje u vezi sa uslugama i proizvodima banke.

„Tuborg“ je kreirao četbot koji poziva korisnike u živote poznatih ličnosti i influensera kao deo nove globalne kampanje. Taj četbot omogućava pojedincima da se upoznaju sa glavnim gradom Srbije iz perspektive Zorana Kesića, Mimi Mercedes i Kristijana Molnara, stoji u izveštaju Direct Media United Solutions.

Ceo izveštaj Direct Media United Solutions o medijskim trendovima pogledajte ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!