Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Medijski trend 2019: Svetla budućnost za četbotove

Četbotovi su u porastu i preuzimaju korisničke servise za mnoge brendove. Predviđa se da će se do 2020. godine, 85% korisničkih interakcija odvijati putem četbotova, navodi se u izveštaju Direct Media United Solutions o medijskim trendovima.

Ne samo da su botovi efikasan način masovne komunikacije, već omogućavaju 24-časovni dvosmerni komunikacioni kanal između vaše publike i firme, 7 dana u nedelji. To će, pored povećanja zadovoljstva kupaca, unaprediti i vašu stopu odaziva na Fejsbuku – poboljšati SEO i verovatnoću da se vaš brend preporuči dalje.

Neki oklevaju da uključe četbotove u svoj korisnički servis iz straha od lošeg korisničkog iskustva. No, ne treba se bojati, jer nedavno sprovedeno istraživanje je pokazalo da je 70% potrošača prijavilo pozitivno iskustvo i da je dodatnih 9% podelilo isto iskustvo.

Pored gore navedenih koristi, Fejsbuk Mesindžer ima stopu klikova naspram ukupnog broja prikaza (eng. Click Through Rate – CTR) – 80%. To ima ogroman tržišni potencijal.

Četbotovi nisu ništa novo, ali uz bolju tehnologiju i integraciju mogli bi postati uobičajeniji u godinama pred nama. Četbotovi bi mogli čak preuzeti aplikacije kada je reč o kupovinama putem Interneta jer vam takvu kupovinu omogućavaju bez preuzimanja aplikacije.

Dakle, šta se događa sa četbotovima u Srbiji?
Možda četbotovi nisu u tako velikom porastu u Srbiji kao na globalnom nivou, ali dolaze. Imamo nekoliko primera korišćenja četbotova ovde u Srbiji, ali su verovatno najbolji primeri četbot “Raiffeisen” banke REA (Raiffeisen Electronic Assistant) i četbot „Tuborga“ koji je „Tuborg“ najpre pokrenuo u Srbiji, a potom i na globalnom nivou.

Klijenti „Raiffeisen” banke mogu poslati pismenu (kontekstualnu) poruku REA četbotu putem najčešćih kanala komunikacije –Fejsbuka, Mesindžera ili Vajbera – i postaviti bilo koje pitanje u vezi sa uslugama i proizvodima banke.

„Tuborg“ je kreirao četbot koji poziva korisnike u živote poznatih ličnosti i influensera kao deo nove globalne kampanje. Taj četbot omogućava pojedincima da se upoznaju sa glavnim gradom Srbije iz perspektive Zorana Kesića, Mimi Mercedes i Kristijana Molnara, stoji u izveštaju Direct Media United Solutions.

Ceo izveštaj Direct Media United Solutions o medijskim trendovima pogledajte ovde.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!