Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Medijska strategija nije ugrožena

Zamenik šefa poslaničke grupe vladajuće SNS Zoran Babić rekao je da predloženi Zakon o javnim preduzećima neće ugroziti medijsku strategiju. Predloženi zakon omogućava državi da osniva preduzeća i u oblasti informisanja.
„To će se odnositi samo na medijske kuće koje su osnovale jedinice lokalne samouprave, odnosno opštine i gradovi. Samo će to postojeće zatečeno stanje da se definiše ali to nikako ne znači osnivanje novih medijskih kuća“, kazao je Babić agenciji Beta. On je rekao da ukoliko zakon ne obuhvati i oblast informisanja ne bi postojao zakon kojim bi se definisali mediji čiji je osivač jedinica lokalne samouprave.
„U onom trenutku kada se neka vlasnička struktura bude promenila, ne najavljujem tu promenu vlasničke strukture jer u ovom trenutku to ne znam, tada ćemo izmenama i dopunama zakona izbrisati tu formu, ali u ovom trenutku smo morali da pokrijemo celokupan javni sektor“, kazao je Babić. „Ono za šta se zalažemo suštinski je da mora da postoji transparentna slika ko stoji i ko je u vlasničkoj strukturi svih medija, bili oni pisani, ili elektronski“, rekao je Babić.
On je ocenio da bi u ovom trenutku podnošenja amandman koji bi predviđao brisanje oblasti informisanja iz delatnosti u okviru kojih država može da osniva javna preduzeća bilo kontraproduktivno. Član 2 predloženog zakona o javnim preduzećima definiše oblasti od opšteg interesa u kojima država može da bude osnivač javnog preduzeća, među kojima se navodi i oblast informisanja. Novinarska udruženja su ukazala da je taj član u suprotnosti sa Medijskom strategijom koja predviđa povlačenje države iz vlasništva nad medijima.

Izvor: Beta

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!