today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Medijska slika zemalja u regionu

Borislav Radojković iz agencije Mediana Adria predstavio je na forumu IZAZOV 2015 uporednu analizu medijskog tržišta u regionu. Od medija najveći doseg u svim državama imaju televizija, zatim Internet.

U Srbiji najveći doseg ima televizija 77%, zatim Internet 62% i radio 38%. U Bosni i Hercegovini ti procenti iznose – televizija 84%, Internet 68%, zatim radio i dnevne novine po 35%. Televizija u Hrvatskoj ima doseg 83%, Internet 75%, a radio 53%. Doseg medija u Makedoniji nešto je drugačiji, poreg televizije i Interneta, treće mesto zauzimaju magazini 31%. Zanimljivo je da u Sloveniji doseg Interneta i radija jednak, po 75%.

Televizija se najviše gleda u BIH (142 minuta na dan), a najmanje u Hrvatskoj (123 minuta). Građani Hrvatske (184 minuta) i Slovenije (161 minut) najviše vremena provode na Internetu, dok Makedonci najmanje (116 minuta). Zanimljiv je podatak da se u Sloveniji na dnevnom nivou najviše sluša radio, čak 147 minuta.

U Srbiji i Makedoniji TOP 3 društvene mreže su Facebook, YouTube i Twitter, dok je u BIH, Hrvatskoj i Sloveniji na trećem mestu Google+. Od internet stranica u Srbiji najposećeniji je Blic, u Hrvatskoj i Sloveniji 24 sata, a Makedniji Motika.

Detaljnije informacije pogledajte u prezentaciji ispod:

Autor: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!