test
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Medijska odgovornost brendova veća je nego ikad

Natalija Racković, General Manager u agenciji V+O Communications, govorila je za drugo izdanje Marketing mreža magazina o medijskoj odgovornosti brendova.

U kojoj meri opada poverenje u informacije koje brendovi plasiraju u novim i tradicionalnim medijima?
Pojava novih tehnologija i društvenih mreža umnogome je promenila način komunikacije na relaciji kompanija/korisnik proizvoda ili usluge. Vreme linearne komunikacije kompanija sa ciljnim javnostima davna je prošlost. Potrošač je od pukog primaoca informacija postao aktivan učesnik u komunikaciji, koji razume „pravila igre“, zahteva odgovore, prezire klišee i spreman je da zahteva od kompanije da se ponaša na određen način. Oseća se slobodno da kritikuje, ali i da bude lojalan ukoliko shvati da su vrednosti, koje on vezuje za brend i kompaniju, u skladu i sa njegovim vrednostima. Kompanije koje su uspele da prepoznaju te trendove i da uključe svoje potrošače, da budu deo svega toga, zadržale su poverenje svojih klijenata.

Ko je odgovoran za komunikaciju neetičnih brendova i plasiranje brand fake news?
Samo tokom poslednjih 15 godina, koliko V+O Communication posluje u Srbiji, svedoci smo pojave potpuno novih industrijskih grana, brendovi se razgranavaju kako bi se zadovoljile najrazličitije potrebe potrošača, a sve to dovodi do porasta konkurencije koja želi da se izbori za svoj deo kolača. Ako na sve to dodamo i različite komunikacione platforme, koje su se razvile, postajemo svedoci pokušaja nekih brendova da određenu ekonomsku korist ostvare „lovom u mutnom“ tj. plasiranjem različitih netačnih, neetičnih ili potpuno spinovanih informacija.

Zašto je neophodno ulaganje u sopstvene kanale komunikacije?
Ukoliko kompanije ne žele, ne shvataju važnost ili ne znaju kako da ispričaju svoju priču, onda će sigurno taj posao neko drugi za njih uraditi. Upravo zato, ulaganje u sopstvene kanale komunikacije posebno je važno. Ciljne javnosti treba da čuju vašu priču, da se poistovete sa njom i da joj veruju.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!