Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Mediji nikada nisu bili ovoliko uticajni i nikada u goroj situaciji!

Peti medijski samit pod nazivom „(R)evolucija novih medija“ održan je juče u beogradskom hotelu „Metropol“. Kao i prethodnih godina, samit je okupio regionalne medijske lidere sa ciljem predstavljanja novih tehnologija, novih kanala distribucija informacija, novih mogućnosti za povećanje prihoda od oglašavanja, kao i transparentnog poslovanja.
Na samitu je održano pet panela: „Projekcije i očekivanja 2014.“, „Magazini – digitalizacija i budući izazovi“, „Novinarska etika u novim medijima“, „(R)evolucija novih medija“ i „Transparentnost kao dugoročna strategija održivog poslovanja medija“. Na njima su panelisti pokušali da dođu do odgovora na brojna aktuelna pitanja u medijskoj industriji – kako ispratiti razvoj novih tehnologija, kako da se sadržaj prilagodi razvoju mobilnih aplikacija, da li mediji mogu da se razvijaju jednakom brzinom kao internet, kako povećati kredibilitet i reference, u kom pravcu idu merenja medija i koliko ona utiču na proces donošenja odluka.

U nastavku vam prenosimo ključne poruke sa 5. medijskog samita:

  • Dominic Lyle: Ukoliko ne želite da umrete od starosti, morate konstantno da uvodite inovacije.
  • Bojan Rendulić (Initiative FB): Sledeće godine neće biti rasta u ciframa.
  • Jovan Stojanović (Direct Media): Mi svake godine radimo u onim okvirima koji su nam dati.
  • Klijenti nisu dovoljno hrabri da rade i pokušaju nešto novo.
  • Danas više ne možemo da kontrolišemo komunikaciju potrošača u relaciji sa oglašivačima.
  • Ulazak Lidla na srpsko tržište ili će povući celo tržište napred ili će dovesti do smrti pojedinih brendova.
  • Mediji i oglašivači moraju biti jako proaktivni da bi došli do potrošača.
  • Televizija je najjeftinija zabava, zato je doživela svoju renesansu i još uvek je najvažniji medij.
  • Robert Čoban (Color Press Group): Oglašavanje u onlajnu još uvek nije dovoljno skupo. A print je često precenjen.
  • Mediji nikada nisu bili ovoliko uticajni i nikada u goroj situaciji.
  • Sve medijske kuće treba da se vode navikama publike.
  • Izdavači, koji žele da opstanu, u poslednjih godinu dana shvatili su da moraju da izbace i digitalno izdanje.
  • 2030. godine više neće postojati papir, pa ni štampani mediji.
  • Digitalizacija u Srbiji se svela na infografik i video na YouTube-u.
  • Robert Čoban (Color Press Group): Digitalizacija je težak i mukotrpan posao i ne donosi odmah novac. Treba ići korak po korak.
  • Pobeđuju dobri autori i kvalitetan sadržaj u medijima!
  • Naplata online sadržaja če sačekati još neko vreme, ali od toga ne treba bežati. U Sloveniji je, na primer, propao nedavni pokušaj naplate online sadržaja dnevnih novina.
  • Copy paste zanat cveta na srpskoj internet sceni.
  • Dragoljub Žarković (Vreme): U komentarima čitalaca imamo uglavnom lažne osobe koje plasiraju neistine.  Treba zakonom zabraniti komentare ispod tekstova na portalima.
  • Zoran Stanojević (RTS): Treba se pridržavam novinarske etike čak i kada tvitujete.
  • Zoran Stanojević (RTS): Novinar nikada ne nastupa privatno, već uvek zastupa kuću u kojoj radi.
  • Transparentnost kao dugoročna strategija održivog poslovanja.
  • Vesti su najmanje gledan programski segment na TV-u (5%) i u onlajn medijima (do 1%). Print i dalje najvažniji medijum za vesti.
  • U svetu se na print tržište utroši 200 milijardi dolara.
  • Jovan Protić: Sledeći veliki trend – mobile advertising.
  • Kupac definiše način oglašavanja.

Autor: Ivana Parčetić

Foto: Fonet, Dragan Antonić

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!