today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Medija trendovi za 2016.

Pojava pametnih telefona pre osam godina uticala je na ostale uređaje da se promene i prilagode, ali i na same medije i našu komunikaciju s potrošačima. Mediji su postali personalizovani, interaktivni, a brendovi imaju više mogućnosti da postanu deo našeg života.

Četiri ključna trenda uticaće na to kako se brendovi percipiraju i koliko su uspešni u komunikaciji s potrošačima:

  • Brendovi treba da se pomere od tradicionalnog customer servicea: komunikacija s potrošačima postaće još više personalizovana.
  • Dođite do potrošača na kom god da je uređaju: TV je i dalje glavni medij, ali sve više potrošači se sa TV ekrana sele na druge uređaje na kojima gledaju ono što žele i kada žele. Prime time više nije na TV-u, on je sada i na YouTubeu, na različitim aplikacijama koje koristimo… Ovo stvara nove vidove oglašavanja.
  • 24/7 s potrošačem: gde god da su potrošači, pratite njihovo kretanje, ponašanje, ponudite im odgovarajući sadržaj, spojite realnu kupovinu s njihovim on-lajn iskustvom.
  • Učinite svoju reklamu takvom da je nemoguće preskočiti je i ne videti: medijsko izobilje ima i svoju „cenu”. Blokiranje reklama sve je češće. Suptilna komunikacija i mogućnost da se potrošaču ponudi ono što želi da vidi i čuje u relevantnom trenutku jesu odgovor na to.

Izvor: Market Network

Autor teksta: Katarina Kostić, Business Development Director Media Operations SEE, I&F McCann grupa

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!