Pojava pametnih telefona pre osam godina uticala je na ostale uređaje da se promene i prilagode, ali i na same medije i našu komunikaciju s potrošačima. Mediji su postali personalizovani, interaktivni, a brendovi imaju više mogućnosti da postanu deo našeg života.
Četiri ključna trenda uticaće na to kako se brendovi percipiraju i koliko su uspešni u komunikaciji s potrošačima:
- Brendovi treba da se pomere od tradicionalnog customer servicea: komunikacija s potrošačima postaće još više personalizovana.
- Dođite do potrošača na kom god da je uređaju: TV je i dalje glavni medij, ali sve više potrošači se sa TV ekrana sele na druge uređaje na kojima gledaju ono što žele i kada žele. Prime time više nije na TV-u, on je sada i na YouTubeu, na različitim aplikacijama koje koristimo… Ovo stvara nove vidove oglašavanja.
- 24/7 s potrošačem: gde god da su potrošači, pratite njihovo kretanje, ponašanje, ponudite im odgovarajući sadržaj, spojite realnu kupovinu s njihovim on-lajn iskustvom.
- Učinite svoju reklamu takvom da je nemoguće preskočiti je i ne videti: medijsko izobilje ima i svoju „cenu”. Blokiranje reklama sve je češće. Suptilna komunikacija i mogućnost da se potrošaču ponudi ono što želi da vidi i čuje u relevantnom trenutku jesu odgovor na to.
Izvor: Market Network
Autor teksta: Katarina Kostić, Business Development Director Media Operations SEE, I&F McCann grupa