MediaCom nova globalna medijska agencija Adidasa!

SVET – MediaCom je nova medijska agencija kompanije Adidas, a koja će biti zadužena za kupovinu medija za ovaj brend na globalnom nivou. Globalni budžet iznosi oko 300 miliona dolara, piše portal Campaign.

Medijskom promocijom kompanije Adidas, prethodno je na većini tržišta upravljala agencija Carat iz Dentsu Aegis mreže, s kojom je ovaj brend imao gotovo dve decenije dug odnos, dok je na Bliskom Istoku Adidasovu medijsku kupovinu vodila agencija Starcom iz Publicis Media Grupe.

Glasnogovornik Adidasa potvrdio je saradnju sa MediaComom, rekavši kako kompanija želi „pravi tim partnera“ koji će raditi sa njima, a „opsednuti su potrošačima, digitalno usmereni i uvek stvaraju novine.“

Adidas je prethodno najavio kako će se fokusirati na šest globalnih mega gradova: London, Los Angeles, New York, Pariz, Šangaj i Tokio.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari