MediaCom – najuspešnija medijska agencijska mreža na globalnom nivou

SVET – Najnovija analiza poslovanja medijskih agencija utvrdila je kako je MediaCom najuspešnija agencijska mreža na globalnom nivou u prvih šest meseci 2018. godine.

New Business Barometer H1 2018 izveštaj iz COMvergence analizirao je 915 globalnih, regionalnih i lokalnih pitcheva i promena agencija na 31 najvećih svjetskih oglašivačkih tržišta, i utvrdio je da je MediaCom neto dobitak od 800 miliona dolara bio najbolji rezultat.

Pored toga što je izbila na vrh globalne liste, ova agencija je imala veoma uspešan nastup u Evropi i APAC regionu, gde je učinak njihovih agencija doprineo tome da GroupM bude proglašena najuspešnijom agencijskom grupom u obe ove regije.

Ključne pobede za MediaCom u posmatranom periodu uključuju Adidas i Sky, ali istraživanje ne uzima u obzir pobede i zadržavanja klijenata kao što su Hilton, Mars i Shell, koje su objavljene u trećem kvartalu, pa će stoga biti uvrštene u izveštaju za drugo polugodište.

„MediaCom je bio izuzetno uspešan, što je najvažnije u zadržavanju postojećih klijenata, i osvajanju novih poslova tokom protekle godine. Naši integrisani Systems Thinkers timovi konstantno stvaraju rešenja za postizanje poslovnog rasta. To, naravno, privlači marketere koji su pod sve većim pritiskom da dokažu vrednost njihovih marketinških investicija u konačnom saldu,“ rekao je Toby Jenner, Worldwide COO, MediaCom.

GroupM u januaru 2017. godine počeo je sa radom i u Srbiji sa dve agencije MEDIACOM Communication Services i Wavemaker. Obe agencije poslovale su sa gubitkom u 2017. godini. MEDIACOM Communication Services je ostvario poslovni prihod od preko 4,8 miliona evra i neto gubitak od skoro 29 hiljada evra. Wavemaker ostvario je poslovni prihod od preko 1,7 milion evra i neto gubitak od preko 58 hiljada evra.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari