Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Media Talks 25. juna u Beogradu!

Budući da se nezavisni mediji u Srbiji bore da ostanu na površini u ekonomskom, tehničkom i političkom okruženju koje se neprestano menja, USAID SMS projekat nastoji da promeni način razmišljanja i pomogne u razvoju poslovnih praksi koje se oslanjaju na moć interneta i lojalnost publike na putu ka održivoj budućnosti.

Inovacije u medijskom biznisu, modeli pretplate, članstva i donacija, podrška zajednice, medijska merenja i istraživanje o tome kakav medijski sadržaj domaća publika gleda, čita i prati teme su o kojima će se 25. i 26. juna razgovarati na prvom Media Talks-u, u organizaciji USAID-ovog projekata jačanja okruženja za održivost medija.

Prvi dan Media Talks-a biće rezervisan za predstavljanje rezultata najnovije analize o navikama i potrebama medijske publike u Srbiji. Program će obuhvatiti i prezentaciju primera dobre prakse gostiju iz SAD i EU, ali i panel diskusiju u vezi sa standardizacijom medijskih merenja. Prisutni će takođe imati priliku da čuju iskustva domaćih organizacija u njihovim nastojanjima da razviju nove biznis modele i digitalne usluge, u cilju održivijeg medijskog poslovanja.

Drugi dan na Media Talks-u namenjen je organizaciji radionica i konsultativnih sastanaka o tome kako se gradi zajednica oko medija, razvijaju održiviji modeli funkcionisanja, ali i kako podići kapacitete za uspešnije sprovođenje procesa javnog zagovaranja ka boljim uslovima poslovanja na medijskom tržištu u Srbiji. Učesnici će dobiti priliku za direktne konsultacije sa domaćim i stranim medijskim stručnjacima, kroz Speed-dating sesiju i rad u grupama. Učešće u navedenim aktivnostima moguće je isključivo po pozivu organizatora.

Prijavu za učešće na Media Talks-u zainteresovani mogu popuniti ovde najkasnije do 20. juna 2019. godine. Prijava je obavezna, a broj mesta ograničen.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!