SVET – McDonald’s je na društvenim mrežama lansirao novu kampanju s pitanjima i odgovorima. Od čega se prave Mcdonald’s burgeri? Šta se nalazi u pilećim nuggetsima? Mnogi posetioci McDonald’sa sigurno sebi često postavljaju takva pitanja, a kompanija im je sada omogućila pogled „iza scene“.
Kako piše USA Today, McDonald’s je na društvenim medijima lansirao novu kampanju s pitanjima i odgovorima koja očito cilja na mlađe potrošače – „milenijalce“. Kompanija je, naime, pozvala ljude da pošalju svoja pitanja putem Facebooka, Twittera, YouTubea i ostalih kanala, a odgovori će biti objavljeni u obliku kratkih YouTube fimova i drugog sadržaja.
Nova kampanja pod nazivom „Our Food, Your Questions“ fokusirana je na američko tržište, a sličan potez ranije su napravile australijska i kanadska predstavništva kompanije, koje su na YouTubeu otkrile proces nastanka nekoliko popularnih proizvoda iz ponude.
McDonald’s je u sklopu nove kompanje na svom YouTube kanalu već objavio nekoliko videa koji odgovaraju na pitanja korisnika, poput „da li je McDonald’s govedina prava“?
Izvor: poslovni.hr
Da li će i MC Donald’s Srbija da napravi nešto ovakvo? Mene bi zanimalo da vidim i čujem.