Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

McCann Zagreb i Hrvatski Telekom pokazali da je sve moguće – kad smo povezani!

REGION – Iako su okolnosti takve da svoje kancelarije privremeno selimo u naše domove, nova kampanja i emotivni TV spot Hrvatskog Telekoma pokazuju da za kreativnost zaista ne postoje granice.

McCann Zagreb je tako udružio svoje kreativne snage sa Komakino produkcijom i saradnicima preko granice da zajedno kreiraju novi spot za HT. Korišćenjem stvarnih snimki i autentičnih materijala ova kampanja donosi presek realnog života i svega što on danas nosi. Tako pokazujemo koliko nam znači međusobna povezanost i tehnologija koja nam to omogućuje.

Kreiranju homemade videa pridružili su se i reditelj Grega Vesel iz svog slovenskog doma, Damjan Radovanović, direktor fotografije koji je snimio svoju porodicu u razgovoru s bakom, te kreativci iz McCann Zagreb agencije s autentičnim snimkama poslovnog razgovora.

TV spot koji je nastao u jako kratkom roku, od faze osmišljavanja do produkcije, tako na najbolji način komunicira ali i potpisuje istinitu tvrdnju – kad smo povezani, sve je moguće.

„Hrvatski Telekom je momentalno i među prvima reagovao na kriznu situaciju putem mnogobrojnih benefita koje smo pružili našim korisnicima. Poruka T branda, bazirana na pozicioniranju – Svijet boljih mogućnosti – od početka je bila usmerena na važnost povezanosti kako na ličnom i društvenom nivou, tako i tehnologijom podržane povezanosti. Strateški smo, ovom kampanjom, proširili pozicioniranje T branda u kontekstu krize i naše uloge da svi ostanu povezani s onim što im je važno. Kreativna snaga, inovativnost te brzina reakcije agencije i produkcije izrodila je autentičnu, realnu, pomalo dokumentarističku komunikaciju, koja je zbog svoje relevantnosti pobrala pregršt pozitivnih i dobrih emocija. To je i uloga našeg branda, da i dalje stvaramo bolji, povezani svet, čak i kada živimo u skroz novim uslovima poput ove krize. Jer kad smo povezani, sve je moguće,“ izjavila je Branka Bajt, Brand Direktor, Hrvatski Telekom.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!