REGION – Iako su okolnosti takve da svoje kancelarije privremeno selimo u naše domove, nova kampanja i emotivni TV spot Hrvatskog Telekoma pokazuju da za kreativnost zaista ne postoje granice.
McCann Zagreb je tako udružio svoje kreativne snage sa Komakino produkcijom i saradnicima preko granice da zajedno kreiraju novi spot za HT. Korišćenjem stvarnih snimki i autentičnih materijala ova kampanja donosi presek realnog života i svega što on danas nosi. Tako pokazujemo koliko nam znači međusobna povezanost i tehnologija koja nam to omogućuje.
Kreiranju homemade videa pridružili su se i reditelj Grega Vesel iz svog slovenskog doma, Damjan Radovanović, direktor fotografije koji je snimio svoju porodicu u razgovoru s bakom, te kreativci iz McCann Zagreb agencije s autentičnim snimkama poslovnog razgovora.
TV spot koji je nastao u jako kratkom roku, od faze osmišljavanja do produkcije, tako na najbolji način komunicira ali i potpisuje istinitu tvrdnju – kad smo povezani, sve je moguće.
„Hrvatski Telekom je momentalno i među prvima reagovao na kriznu situaciju putem mnogobrojnih benefita koje smo pružili našim korisnicima. Poruka T branda, bazirana na pozicioniranju – Svijet boljih mogućnosti – od početka je bila usmerena na važnost povezanosti kako na ličnom i društvenom nivou, tako i tehnologijom podržane povezanosti. Strateški smo, ovom kampanjom, proširili pozicioniranje T branda u kontekstu krize i naše uloge da svi ostanu povezani s onim što im je važno. Kreativna snaga, inovativnost te brzina reakcije agencije i produkcije izrodila je autentičnu, realnu, pomalo dokumentarističku komunikaciju, koja je zbog svoje relevantnosti pobrala pregršt pozitivnih i dobrih emocija. To je i uloga našeg branda, da i dalje stvaramo bolji, povezani svet, čak i kada živimo u skroz novim uslovima poput ove krize. Jer kad smo povezani, sve je moguće,“ izjavila je Branka Bajt, Brand Direktor, Hrvatski Telekom.