Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

McCann Truth Central otkriva istine o navikama potošača širom sveta

U okviru kreativne agencije McCann Beograd osnovan je istraživački „McCann Truth Centar“ koji ima za cilj da otkrije još neotkrivene istine o pojavama oko nas. Nastao je iz potrebe da nam pomogne da bolje razumemo potrošače u Srbiji i njihovo viđenje sveta.
Ovaj centar, kao deo globalne „McCann Truth Central“ mreže sprovodi istraživanja različitih pojava koja pružaju autentične uvide u dešavanja i trendove iz našeg okruženja. Takođe, podatke dobijene na ovaj način, možemo da uporedimo sa rezultatima iz drugih zemalja, jer na svim tržištima koristimo isti istraživački pristup. Cilj je da se istinama koje otkrijemo promenimo ustaljeni način razmišljanja, pokrenemo inovativnost i pomognemo brendovima da izađu iz uobičajenih okvira i promene pravila igre. Bilo da brend posluje globalno, regionalno ili lokalno, uvid u to koliko smo slični ili različiti svi mi koji živimo na različitim meridijanima i prepoznavanje specifičnosti određenih tržišta je od izuzetnog značaja.
„McCann Truth Central“ poseduje 168 centara u preko 100 zemalja, među kojima je od ove godine i Srbija. U svakom istraživanju koje radimo učestvuje do 20 tržišta, a globalni izveštaji se objavljuju na tromesečnom nivou. Svaki izveštaj ima za cilj da rasvetli nepoznanice o potrošačima, segmentima populacije ili ciljnim grupama koje su u određenom trenutku aktuelne i zanimljive. Da bismo došli do istina i relevantnih uvida, koristimo iscrpna kvalitativna i kvantitativna istraživanja, kao i znanje i iskustvo brojnih istraživača, psihologa, etnografa, sociologa… Neke od globalnih studija koje smo do sada realizovali su Istina o mladima, lepoti, privatnosti, zdravom načinu života, mobilnim uređajima itd.

Tek da vam zagolicamo maštu, otkrićemo neverovatan podatak koji smo dobili iz jedne od naših studija – 53 odsto mladih širom sveta radije bi se odreklo čula mirisa nego tehnologije – mobilnog telefona ili laptopa. Ovakav stav zajednički je za mlade ljude bez obzira iz koje zemlje potiču. Iz naše studije „Istina o lepoti“ saznali smo koliku ulogu lepota igra u životu današnjih žena – gotovo 70 odsto njih smatra da im lepota pomaže da dobiju ono što žele u životu.

Istraživanje„Istine o novoj srpskoj mami“, supaJedna od prvih studija u kojima smo učestvovali „Širom sveta kroz 80 kozmetičkih ormarića“ otkrila je na primer, da se potrošači u Srbiji ne razlikuju od onih u Australiji, Brazilu ili bilo kom drugom kraju sveta. Svaki ispitanik, bez obzira gde živi, ima u svom ormariću bar jedan proizvod za negu zuba, sapun i kremu za negu kože. Proizvodi i brendovi kojima su njihovi vlasnici ponosni i oni kojih se stide, su takođe nešto što je univerzalno.
Drugo važno globalno i regionalno istraživanje u kome je „McCann Truth Central Beograd“ uzeo učešće je studija „Istina o mamama“. Shvatajući značaj majki kao moćne ciljne grupe koja je fokus mnogih naših klijenta i brendova, a inspirisani globalnom studijom i istinama o savremenim majkama, sproveli smo lokalno i regionalno istraživanje o njima. U studiji smo koristili unificiran istraživački pristup što nam omogućava poređenje lokalnih sa regionalnim i globalnim rezultatima. U regionalnoj studiji pored „McCann Truth Central Beograd“ učestvovale su i centrale iz Slovenije, Kazahstana, Azerbejdžana, Mađarske, Turske i Češke. Kroz istraživanje smo došli do istina koje se temelje na lokalnim uvidima i razlikama u odnosu na globalne trendove, a koje obezbeđuju dublje shvatanje potreba današnjih majki koji mogu biti inspiracija brendovima da stvore autentičan odnos sa ovom ciljnom grupom.
Uskoro možete očekivati više istina kako o ovoj, tako i o drugim globalnim i lokalnm studijama iz našeg beogradskog „McCann Truth Central“ odeljenja.

„McCann Truth Central Beograd“ ekspertski centar danas sa početkom u 18 časova organizuje panel diskusiju povodom predstavljanja rezultata istraživanja „Istine o novoj srpskoj mami“, gde će predstavnici medija i zvanice iz javnog i kulturnog života imati priliku da saznaju kako zaista razmišlja današnja mama, kako usklađuje brojne obaveze, vaspitava decu, kome veruje, od koga uči veštinu materinstva, šta za nju predstavlja tehnologija i još mnogo toga.
Na panel diskusiji učestvovaće mame Ana Sofrenović, glumica, Suzana Trninić, autorka i voditeljka emisije “Kažiprst” na TV B92, Ljubinka Zarubica, direktorka Funkcije za marketing i razvoj za privatne korisnike u kompaniji “Telekom Srbija”, Tijana Vraneš, psiholog psihoterapeut, Maja Lalić, arhitekta i osnivač organizacije „Mikser”, Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja u agenciji “McCann Beograd” i jedan tata, Andrija Gerić, trofejni odbojkaš i bivši reprezentativac.
Panel diskusiju možete pratiti putem live stream-a na adresi: http://www.maksnet.tv/mccann1

Autor teksta: Željka Mićić, menadžer za analitiku i razvoj McCann Beograd

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!