today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

McCann Oslo i poklopac od tube majoneza

SVET – Mills je pre nešto više od godinu dana lansirao novi, jedinstveni poklopac za tubu majoneza, koji omogućava da svi dobiju željenu debljinu namaza, ali je otkriveno da nisu svi shvatili kako novi poklopac funkcioniše. Imajući to na umu, McCann Oslo je kreirao četiri simpatična videa za edukaciju potrošača.

“Osmislili smo četiri kratka videa, zajedno sa Mortenom Borgestadom, poznatim norveškim rediteljem i produkcijskom kućom FUS,” rekli su Stian Birkelid i Jan Petter Ågren, kreativci McCann-a Oslo i dodali: “Čuli smo da “upotreba” poznatih osoba u advertajzingu “radi”, pa smo angažovali majku Aksel Hennie-a, poznatog norveškog glumca, pisca i reditelja, kao i sina poznate norveške glumice Mari Maurstad.”

Mills AS je porodični biznis pokrenut u Oslu 1885. godine koji proizvodi veliki broj omiljenih prehrambenih brendova, među kojima su Delikat, Mills, Vita Hjertego’, Soft Flora i Melange. Ova kompanija svake godine proizvede oko 50.000 tona hrane za velika i mala norveška domaćinstva.

Kreativna rešenja pogledajte OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!