McCann Oslo lansirao novu reklamu i slogan za Mills kavijar

SVET – Kreativni tim McCann Oslo, na čelu sa Adamom Biljildom i Jurgenom Laureom, stoji iza novog kreativnog koncepta “Neuporediv ukus” (“Unparalleled taste”), koji su kreirali za kavijar brenda Mills.

Ova epska reklama je rezultat saradnje sa produkcijskom kućom Babusjka i rediteljem Tomasom Ankerom, kao i sa Goranom Obadom, supervizorom zvuka iz kompanije Ohlodgy. Video je snimljen na arktičkim ostrvima Lofoten, kako bi se prikazalo i poreklo kavijara.

“Zadatak je bio jasan. Niko ne koristi bolje sastojke i recepte od Mills-a. Kavijar 12 meseci odleži nadimljen u bačvama, što mu daje zreo ukus koji 70% Norveške prosto obožava”, kaže Eirik Mikalsen, Account Manager agencije McCann Oslo.

Erik opisuje vreme provedeno na setu u Lofotenu kao “jednu od najboljih nedelja u životu”.

“Fokusiramo se na poreklo naših proizvoda i imamo sreće što možemo da ga dokažemo na najlepšem mestu na svetu”, kaže Kamila Hegrestad, Product Manager u Mills-u. Pesma iz reklame inspirisana je pesmom starom više od dve stotine godina koju su na otvorenom moru ispevali radnici na brodovima.

Originalni članak nalazi se na portalu Kampanje.com.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari