Na festivalu “Golden Drum” u Portorožu, agencijska mreža McCann za centralnu i istočnu Evropu, u okviru koje posluje i agencija “McCann Beograd”, proglašena je za najuspešniji komunikacioni sistem u ovom delu Evrope, osvojivši dva Grand Prix priznanja, pet zlatnih i 11 srebrnih nagrada. Svojim učešćem na festivalu, beogradski McCann doprineo je osvajanju ovog značajnog priznanja.
“McCann svoju reputaciju gradi više od sto godina. Usmerenost na kvalitet i krativnost koji doprinose poslovnim rezultatima naših klijenata je način rada koji nas odlikuje. Naša vizija je da budemo najpoželjniji komunikacijski partner na svim tržištima na kojima smo prisutni. Sedamnaest osvojenih nagrada na Golden Drum festivalu potvrda je da se u ovom regionu razvija kreativnost koja polako, ali sigurno, korača putem da bude rame uz rame sa kreativnošću koja je prisutna na mnogo razvijenijim tržištima kao što je slučaj sa zapadnom Evropom i Severnom Amerikom”, izjavio je Ričard Boner Dejvis, direktor marketinške agencije McCann za centralnu i istočnu Evropu.
Povodom ovog značajnog priznanja Srđan Šaper, osnivač “McCann Grupe” rekao je: “McCann je ponovo dokazao da je najuspešnija agencija zbog čega uživamo poverenje najvećih svetskih, regionalnih i lokalnih klijenata”.
Festival “Golden Drum” u Portorožu jedan je od najvažnijih festivala oglašavanja u našem regionu na kome tradicionalno učestvuju najbolje svetske agencije. Ove godine održan je jubilarni dvadeseti put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore. Takmičarski deo festivala podeljen je na dve sekcije: Single Channel, koji nagrađuje radove koji najbolje i najkreativnije koriste jedan komunikacioni kanal i Multi Channel, koji nagrađuje najbolju kreativnu integraciju više komunikacionih kanala.
Spisak nagrađenih po kategorijama pogledajte na zvaničnom sajtu festivala.