today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

McCann Beograd i Podgorica osvojile Golden Drum Adriatic

Kampanja #Neželjena agencija McCann Podgorica i McCann Beograd, na jubilarnom dvadeset petom festivalu Golden Drum osvojila je 3 nagrade, uključujući i Golden Drum Adriatic nagradu za najbolji projekat u regionu, čime je potvrđena liderska pozicija među agencijama regiona, dok je McCann Worldgroup proglašena za vodeću agencijsku mrežu peti put.

“Ovogodišnji uspeh na Golden Drum festivalu je još jedna međunarodna potvrda kvaliteta našeg rada i timova agencija. Zahvalan sam partnerima na poverenju i čestitam im na osvojenim nagradama na ovom festivalu, kao i na svim festivalima do sada. Ponosni smo što smo po peti put po redu proglašeni za najbolju agencijsku mrežu,“ rekao je Vladimir Dimovski, CEO McCann Adriatic.

Sa 175 bodova, McCann Worldgroup je osvojio Golden Net nagradu čime je proglašen agencijskom mrežom godine. Međunarodni žiri u konkurenciji od 1200 prijavljenih radova iz 28 zemalja nagradio je kampanju „Neželjena” realizovanu u saradnji sa Centrom za ženska prava iz Podgorice sa dva zlatna i jednim srebrnim priznanjem. Na listi finalista našla se i kampanja “The Red Thread” realizovana za kompaniju Coca – Cola.

Prva međunarodna nagrada za agenciju iz Crne Gore predstavlja izuzetno priznanje. Sandra Vujović Creative Lead agencije McCann Podgorica tim povodom izjavila je: „Za naš mali tim iz Podgorice, nagrade na Golden Drum-u nose posebnu težinu. Po prvi put je jedna marketing agencija iz Crne Gore nagrađena priznanjima ove veličine i značaja. Saradnja koju smo ostvarili sa kolegama iz McCann Beograd i NVO Centar za ženska prava na kampanji #Neželjena, odličan je primjer kako važne teme mogu za tren da okupe ljude oko velikog cilja, a dobre ideje dovedu do značajnih promjena u društvu. To nas sve čini jako ponosnima.“

Maja Raičević iz NVO Centra za ženska prava izjavila je povodom nagrade: „#Neželjena je najmanje priča o selektivnim abortusima, a mnogo više priča o jednakosti, budućnosti, slobodi.To nije priča samo Crne Gore, ona je univerzalna i zato treba da putuje dalje u svijet. Ovo je način da to postignemo i zato smo veoma zahvalne na podršci koju ste joj pružili dodijelivši nam ove nagrade.“

Već treću godinu za redom, agencija McCann Beograd na festivalu Golden Drum beleži uspeh za kampanje koje daju rezultate, primećene su u društvu i odlikuju se inovativnim vidovima oglašavanja. Kampanje su rezultat integrisanog pristupa i realizovane suu saradnji sa agencijama UM Podgorica za projekat #Neželjena i UM Beograd za projekat “The Read Thread”.

“Veoma smo ponosni na našu saradnju sa kolegama iz agencije McCann Podgorica. Ovo je nagrada za hrabrost da se pokrenu važne teme u društvu i dokaz da naša industrija zaista može i treba da bude aktivno uključena u stvaranje sveta u kome želimo da živimo. Za nas je ovaj festival bitan dodatno i zbog uspeha još jedne kampanje koja je pomerila granice standardnog. Projekat “The Read Thread” je finalista u kategoriji OOH.” izjavila je Jana Savić Rastovac, Creative Director agencije McCann Beograd.

Festival Golden Drum jedan je od najvažnijih internacionalnih festivala oglašavanja na kome tradicionalno učestvuju najbolje svetske agencije. Ove godine održan je jubilarni dvadeset peti put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!