today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

McCann Beograd i Mastercard® u kampanji za istinske superheroje

McCann Beograd u saradnji sa klijentom Mastercard® kreirao je kampanju „Zajedno za kuću koju zaslužuje svaki superheroj” čiji je cilj prikupljanje sredstava za izgradnju nove NURDOR roditeljske kuće.

Odabrati taj jedan, pravi cilj iza kog bi se stalo obično nije lako jer je mnogo tema koje zaslužuju pažnju i podršku kompanija. Ipak, studija kompanije Mastercard ,,Stavi ono do čega ti je stalo na prvo mesto” koja je realizovana prošle godine, potvrdila je da su najčešće inicijative u kojima građani vide potrebu za većim sopstvenim uključivanjem kao i veća ulaganja kompanija upravo inicijative u vezi sa zdravstvom te je to odredilo i izbor konačnog cilja kampanje. „Deca koja se bore protiv raka predstavljaju najosetljiviju grupu i njima je potrebna najveća moguća podrška. Oni su pravi superheroji, a roditeljska kuća u Beogradu je projekat od nacionalnog značaja, koji celokupna zajednica može aktivno da podrži i da započne nešto neprocenjivo”, ocenila je Jelena Ristić, direktorka za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine kompanije Mastercard.

Svi mi kao potrošači i korisnici Mastercard kartica igramo ključnu ulogu u obezbeđivanju još jedne roditeljske kuće kao mesta na kom mališani obeleli od raka, tokom svog lečenja, vreme mogu provoditi sa roditeljima. Zato je bilo važno, ali i ne tako jednostavno biti istovremeno eksplicitan u ukazivanju na ovu temu i obazriv kako to obraćanje ne bi bilo sirovo i surovo, jer se prvenstveno odnosi na odrasle ljude koji su prirodno deo rešenja, a koji su isto tako po prirodi stvari jako osetljivi na temu dece. „Iako je reč o najosetljivijoj temi, pošli smo pre svega od ljudskih potreba i sve što smo želeli je da se deca ne osećaju drugačije od svojih vršnjaka – oni i dalje imaju svoje želje i snove, ali trenutno vode najvažniju bitku i baš zbog toga su oni superheroji”, objašnjava strateški pristup kampanji Aleksandar Milojević, starteški planer u agenciji McCann Beograd.

Njegove kolege kreativci dele to mišljenje. Art direktor Miloš Opačić i senior designer Branko Rosić kažu da upravo postavljanjem dečje veselosti i razigranosti u prvi plan prikazujemo decu onakvom kakva ona zapravo jesu. „A to jesu deca kao i sva druga. Sa istim željama i maštanjima. Samo što se iza njih krije jedna teška borba koju oni možda ni ne percipiraju tako tragično kao odrasli. To je zapravo njihov štit i ta dečja nevinost je „supermoć“ koja ih čini istinskim superherojima”, pojašnjava dodatno copywriter Marko Jovanović.

Kampanja „Zajedno za kuću koju zaslužuje svaki superheroj” nije od onih kampanja koje samo konstatuju stanje i stanu na pukoj emocionalnoj reakciji. „Uvek treba imati u vidu da se obraćamo osetljivoj i ranjivoj grupi, bilo da se radi o deci ili njihovim bližnjima. Potrebna im je motivacija, snaga i potpora – nikako ne patetika i banalnost”, ističe Luka Ličina, digitalni copywriter. „Odmah nakon adekvatne medicinske terapije, dokazano je da je neizmerno važan pozitivan pristup okoline i društva, kao i podrška i vera u izlečenje. Upravo zbog toga je važno zadržati optimističan ton”. Marko dodaje da su zato svi, intimno i intuitivno osetili i prepoznali u sebi tu granicu između patetike i banalnosti sa jedne strane i motivacije i inspiracije sa druge strane jer smo „van konteksta advertajzinga i mi svakodnevni konzumenti različitih kampanja, tako da smo se trudili da ne radimo stvari koje mi ne bismo voleli da vidimo”, zaključuje on.

I zato imajmo na umu da svakim beskontaktnim, mobilnim ili onlajn plaćanjem Mastercard karticama možemo da podržimo fond za izgradnju nove NURDOR roditeljske kuće. Plaćanje kešom može da pričeka. Imamo priliku da svi postanemo deo višeg i plemenitijeg cilja.

Tim:
Jana Savić Rastovac – Creative Director
Miloš Opačič – Senior Art Director
Branko Rosić – Senior Designer
Marko Jovanović – Copywriter
Luka Ličina – Digital Copywriter
Aleksandar Milojević – Strategic Planner
Nebojša Ereš – AV Producer
Tamara Vukadin – Account Manager
Emina Azizi – Regional Account Director
Produkcija: Focused Production

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!