SVET – Max Mara’s World u svojoj novoj prazničnoj kampanji ponovo je oživela plišane mede.
#MaxTheTeddy je simpatična maskota medveda i „zvezda u usponu“ od svog prvog javnog nastupa za kolekciju proleće/leto 2019, gde je bio „zarobljen“ u zagrljajima sa VIP, modnim urednicima i uticajnim ljudima. Potom je krenuo u globalnu turneju, putujući od Japana do Koreje, od Berlina do Hong Konga.
Svetsko putovanje #MaxTheTeddy završava kao simbol praznične sezone, personalizujući brojne aktivnosti kompanije Max Mara, kao i posebnu kolekciju poklona #MakMaraBearingGifts.
Kako bi ispričao ovu priču, Low, ogranak italijanske agencije The Big Now (Dentsu Aegis Network Italy), osmislio je 360 kampanju za Max Mara brend koja se sastoji od editorial landing pages, video walls, media i kompletnog digitalnog iskustva.
Credits:
Agency: Low (a division of The Big Now / Dentsu Aegis Network Italy)
Creative supervisor: Elisabetta Balconi
Chief Digital Officer: Diego Vurro
Digital Art Director: Margherita Fortuna
Digital Art Director: Alessandro Mori
Digital Art Director: Jacopo Labuz
Storyboard: Jacopo Ottomano
3d artist: Giuseppe Ferrillo
Frontend Developer: Lorenzo Cadamuro
Creative coding: Lusion
Project Manager: Alessandro Vignocchi