SVET – Heineken, globalni partner Formule 1 i aktuelni svetski šampion Formule 1 Max Verstappen, predstavili su novu kampanju. Nova kampanja, koja je deo šire kampanje ‘When You Drive, Never Drink’, ima za cilj da podigne svest o odgovornom konzumiranju alkohola.
Kao vozaču Formule 1, pravi izbor na stazi i van nje je od vitalnog značaja za uspeh. Kada vozite, fokus je od ključne važnosti, posebno kada je u pitanju bezbednost. “
„Kada vozite, ne pijte“ je poruka koja nam je veoma važna i nastavlja da bude na čelu našeg dugogodišnjeg partnerstva sa Formulom 1. Kako sezona trka počinje da se zahuktava tokom letnjih meseci, uzbuđeni smo što pokrećemo najnoviju fazu ove kampanje koju smo prvi put započeli 2016. Dok uživamo u neverovatnoj akciji na stazi, važno je da zapamtimo da kada je u pitanju biranje vozača nakon izlaska, „najbolji vozač“ je uvek onaj koji nije pio, rekao je Bram Westenbrink, globalni šef Heineken brenda.
U okviru kampanje je lansirana reklama u kojoj vidimo šampiona F1 kako se druži sa prijateljima i biva primoran da preuzme ulogu vozača jer je „najbolji vozač“, nakon čega on zaključuje da je najbolji vozač onaj koji ne pije ili onaj koji izabere da pije Heineken 0.0.
Više informacija pronađite ovde.