REGION – TBWA Zagreb, članica globalne Omnicom mreže, osnažila je interne kreativne kapacitete sa Maxom Brehmom koji dolazi na poziciju direktora kreativnog sektora agencije. Brehm na novu poziciju dolazi iz TBWA Pariz, a u TBWA Zagreb će biti zadužen za poslove kreativnog razvoja agencije.
“U Hrvatsku me put doveo pre nepune dve godine i vrlo brzo me zainteresovala kultura, ljudi i način života, ali i rada koji se razlikuje od onoga u Francuskoj. Iz tog razloga, prelazak u TBWAZagreb, među vodeće stručnjake za tržišno komuniciranje u Hrvatskoj, logičan je nastavak u mojoj karijeri. Kontinuirano unapređenje znanja i veština komunikacije moj je profesionalni i lični cilj te verujem kako će naša buduća sinergija znanja i iskustva proizvesti dobre rezultate”, rekao je Max Brehm preuzimajući novo radno mesto.
Max Brehm magistrirao je Art&Direction na pariškoj komunikacijskoj školi Sup de Pub, a pre dolaska u zagrebački TBWA dve godine proveo je na osmišljavanju kampanja za prestižne svetske brendove kao što su Martell, Delsey, La Monnaie de Paris, Cepp/La Martiniquaise.