today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Masturbacija prodaje!

Započinjem pisanje ovog teksta svega nekoliko sati pred 53. Superbol, što znači da će biti objavljen u trenutku kada će cela industrija pričati o spotovima koji su obeležili najvažniji dan za najveće svetske advertajzing igrače. Pa ipak, tema teksta je 6 godina stara kampanja, za koju su neki od vas sigurno čuli, ali koja zaslužuje mnogo više pažnje.

Iskreno sam oduševljen spajanjem Big Lebovskog i Keri Bredšo, i pre svega razlogom zbog koga su izabrana baš ova dva kultna lika, ali ne treba zaboraviti kakvim budžetima raspolažu autori ovakvih radova. Zato želim da bacim malo svetla i na jedan slučaj izuzetno pametnog trošenja sredstava.

Kada pričamo o never seen before kampanjama, inovativnost nekih od njih se ogledala u tome što su plasirali svoju poruku na mestima gde to dotad nisu činili drugi. Zato sam bio dosta ponosan kada se jedan kolega prisetio baš jednog takvog mesta, koje je pritom relevantno za brend. Možda se pohvalimo time u nekom sledećem tekstu, ali sada je vreme da se vratimo na rukoblud, jer ste zbog toga i kliknuli na tekst, a ne da biste čitali interne pohvale.

Zamislite da vam se u trenutku dok započinjete ili svršavate gledanje video klipa na svom omiljenom sajtu za odrasle sa strane pojavi baner na kome je food porn slika sendviča i poruka „Želim da budem u tebi“. Uhvaćeni ste spuštenih i garda i gaća. Nema šanse da vam tako nešto ne bi zapalo za oko. Pre svega, zato što odudara od svih ostalih banera koji reklamiraju isključivo još porno sadržaja ili magične trikove za povećanje penisa.

Kada jednom naučite da ne postoji nikakva Afroamerikanka u Borči raspoložena za druženje, prestanete da obraćate pažnju na takve reklame. Dakle, sve što je bilo potrebno da uradite da biste se automatski izdvojili u gomili erotskih oglasa, jeste da na svojim oglasima ne prikažete golotinju. I upravo je to uradio marketinški tim američke aplikacije za dostavu hrane Eat24.

Sada se verovatno pitate koliki je procenat ljudi zapravo kliknulo na takav baner dok su bili… zauzeti. Pa možda neće kliknuti iste sekunde, ali hoće na kraju. Ogladni se lako, naročito u periodu između 19 časova i 3 ujutru, kada 85% ljudi posećuje porno sajtove. U momentima zadovoljstva će ljudi mnogo lakše odlučiti da se dodatno počaste.

Uostalom, tu su brojke. Ovi baneri zabeležili su veći broj impresija nego oglasi na Google-u, Facebook-u i Twitter-u zajedno. I to za jednu desetinu cene koju su plaćali (tada) velikoj trojki. Eat24 je sačuvao 90% novca, povećao prodaju, privukao potpuno novu publiku (većina posetilaca sa porno sajtova su bili novi potrošači), i ta publika je uglavnom naručivala komplet obroke. Rekoh vam da se lako ogladni.

Ova priča sa veoma srećnim krajem za oglašivača desila se zato što su imali hrabrosti da uđu na teritoriju na kojoj nije bilo drugih brendova, uz posebno pogodnu činjenicu da čak 40% Amerikanaca redovno posećuje pornografske sajtove. Pronalazak ovakvih teritorija nije najlakša stvar na svetu, ali veće su šanse da dođete do ideje koja dokazuje da veličina budžeta nije bitna, nego da vam odobre Superbol budžet.

Za Marketing mrežu tekst napisao:
Mirko Masnikosa, Copywriter, OvationBBDO

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!