Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Mastercard #LoveIndex2021

Sentimentalni kupci troše više nego ikad pre u susret Danu zaljubljenih, te je tako potrošnja porasla za 180% u protekloj deceniji, što pokazuje godišnji Mastercard Love Index. Međutim, ove godine dom je tamo gde je srce, jer parovi planiraju drugačije provesti ovaj dan, ali i drugačije potrošiti svoj novac.

Izveštaj nudi detaljni uvid u potrošačke navike i trendove u susret najromantičnijem danu u godini analizirajući kartične transakcije širom sveta. U Evropi je kupovina poklona i pretplata na iskustava sedmostruko porasla u proteklih deset godina (za 648%), uključujući tradicionalnije poklone i izlaske poput cveća (272%) i restorana (242%). Širom Evrope, na bukete je prošle godine najviše potrošeno u Rusiji , a sledile su je Švedska i Velika Britanija.

Takođe, potrošnja na nakit se povećavala iz godine u godinu, sa ukupnim rastom od 119% od 2011. godine. Italijani su ti koji su prošle godine najviše potrošili na poklone u vidu nakita, a slede ih Velika Britanija i Rusija.

Međutim, s obzirom da se većina Evrope i dalje suočava sa lockdown ograničenjima, hrana za poneti i restorani sa „pripremi sam“ paketima obroka, šetnje parkom, obroci pripremljeni kod kuće,  filmski maratoni i spa dani kod kuće, idealni su načini da parovi romantična iskustva vrate kući ove godine.

Onlajn kupovina je stabilno rasla u poslednjih deset godina i sada je na najvišem nivou ikada – sa rastom od 572% u broju onlajn transakcija tokom Dana zaljubljenih u poslednjih deset godina. Gotovo polovina ispitanika (45%) je izjavila da će ove godine kupovati poklone za Dan zaljubljenih putem interneta, dok će istovremeno mnogi pokazati ljubav prema lokalnom, jer svaki drugi ispitanik planira da kupi buket i poklone kod lokalnih prodavaca.

Pandemija je možda sprečila ljude da viđaju najmilije uživo, ali nije sprečila ljude da pronađu ljubav. Svaki peti ispitanik (19%) je započeo vezu na internetu u proteklih godinu dana, a 19% je imalo Zoom ili video sastanak. Gotovo svaki treći (30%) uživao je u socijalno distanciranoj  šetnji u vidu sastanka, a 21% ispitanika se prijavilo na internet stranice i aplikacije za upoznavanje u proteklih godinu dana.

Takođe, izveštaj pokazuje kako su stavovi o vezama evoluirali tokom protekle godine i kako Dan zaljubljenih 2021. može biti najznačajniji do sada, sa 45% romantičara širom sveta koji će se dodatno potruditi za Dan zaljubljenih ove godine, a 46% je kreativnije u svojim planovima.

„Mastercard Love Index već gotovo celu deceniju pruža uvide u globalne trendove kada je reč o kupovini i potrošnji tokom najromantičnijeg dana u godini. Naravno, ova godina je bila drugačija od bilo koje druge, ali kako se evropski potrošači okreću onlajn kupovini i lokalnim trgovcima kada kupuju poklone i pretplate za iskustva kod kuće, vidimo da je potrošnja u susret Dana zaljubljenih na istorijskom vrhuncu“, izjavila je Jelena Ristić, direktorka za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard. „To je nesumnjivo bio katalizator rasta e-trgovine i posledično, u mogućnosti smo da brzo pomognemo da što više ljudi prihvati digitalizaciju, pružajući im sigurno, bezbedno i praktično iskustvo kupovine putem interneta.“

Deset najromantičnijih iskustava za Dan zaljubljenih 2021:

  1. Obrok pripremljen kod kuće 49%
  2. Hrana za poneti 27%
  3. Šetnja parkom 21%
  4. Filmski maraton 20%
  5. Šetnja rodnim gradom 19%
  6. Kućni spa centar 13%
  7. Noć društvenih igara 12%
  8. Piknik u kući 11%
  9. Pop-up piknik u prirodi 6%
  10. Virtuelni sastanak (Zoom, Facetime itd.) 5%

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!