Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Marketinški genije dolazi u Beograd!

Endi Oven (Andy Owen) je jedan od najvećih eksperata direktnog marketinga današnjice. Njegova konsultantska kompanija „Andy Owen & Associates“ se bavi direktnim marketingom i ima kancelariju u Dubaiju, Moskvi i Budimpešti. Pored podrazumevanih obaveza, Endi Oven je takođe istaknuti predavač o svim aspektima savremenog direktnog marketinga.

Seminar „Direktni marketing“
Seminar će biti održan 14. decembra u hotelu Metropol Palace (Bulevar Kralja Aleksandra 69), u trajanju od 8:30 do 17:00 časova. Seminar je namenjen marketing i brend menadžerima, vlasnicima i menadžerima malih i srednjih preduzeća, kopirajterima i art direktorima i preduzetnicima koji svoj posao promovišu putem direktnog marketinga.
Prisutni će na treningu naučiti kako da reklame budu još efektivnije, kako da iskoriste različite metode, tehnike i trikove direktnog marketinga (onlajn i oflajn) koje provereno daju rezultate, kao i ono što se nikada ne preporučuje. Na treningu će biti obrađeno preko 60 primera iz različitih zemalja sa rezultatima i interpretacijama. Glavne teme seminara su: priprema unapred – pre nego što započnete kreiranje reklamne poruke; kako da inspirišete, mislite i organizujete proces kreiranja reklamne poruke; copywriting – osnovna pravila, struktura i raspored koji čine da reklamna poruka bude čitljivija i zadrži pažnju; onlajn digitalni marketing- kako da napravite uspešne, lepe reklame na Internetu; oglašavanje putem direktne pošte i brošura – najbolje prakse; pisma, nalepnice i ostala sredstva za povećanje reakcije – kako napraviti uspešne promotivne pakete; promotivne razglednice i flajeri- neke od najčuvanijih tajni uticaja direktnog marketinga, garancije i preporuke – zašto bi ih trebalo uvek koristiti; tipografija – koje fontove koristiti i zašto; kako da testirate Vašu reklamu, da biste se uverili u uspeh kada započinjete marketing kampanju.
Učesnicima je obezbeđen ručak i osveženje, kao i CD „Osnove Copywritinga“. Opširnije informacije možete dobiti na sajtu Direct Marketing, a organizatori su spremili veliki popust za redovne studente, čak 50%.

Izvor: Nadlanu

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!