today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Marketinški genije dolazi u Beograd!

Endi Oven (Andy Owen) je jedan od najvećih eksperata direktnog marketinga današnjice. Njegova konsultantska kompanija „Andy Owen & Associates“ se bavi direktnim marketingom i ima kancelariju u Dubaiju, Moskvi i Budimpešti. Pored podrazumevanih obaveza, Endi Oven je takođe istaknuti predavač o svim aspektima savremenog direktnog marketinga.

Seminar „Direktni marketing“
Seminar će biti održan 14. decembra u hotelu Metropol Palace (Bulevar Kralja Aleksandra 69), u trajanju od 8:30 do 17:00 časova. Seminar je namenjen marketing i brend menadžerima, vlasnicima i menadžerima malih i srednjih preduzeća, kopirajterima i art direktorima i preduzetnicima koji svoj posao promovišu putem direktnog marketinga.
Prisutni će na treningu naučiti kako da reklame budu još efektivnije, kako da iskoriste različite metode, tehnike i trikove direktnog marketinga (onlajn i oflajn) koje provereno daju rezultate, kao i ono što se nikada ne preporučuje. Na treningu će biti obrađeno preko 60 primera iz različitih zemalja sa rezultatima i interpretacijama. Glavne teme seminara su: priprema unapred – pre nego što započnete kreiranje reklamne poruke; kako da inspirišete, mislite i organizujete proces kreiranja reklamne poruke; copywriting – osnovna pravila, struktura i raspored koji čine da reklamna poruka bude čitljivija i zadrži pažnju; onlajn digitalni marketing- kako da napravite uspešne, lepe reklame na Internetu; oglašavanje putem direktne pošte i brošura – najbolje prakse; pisma, nalepnice i ostala sredstva za povećanje reakcije – kako napraviti uspešne promotivne pakete; promotivne razglednice i flajeri- neke od najčuvanijih tajni uticaja direktnog marketinga, garancije i preporuke – zašto bi ih trebalo uvek koristiti; tipografija – koje fontove koristiti i zašto; kako da testirate Vašu reklamu, da biste se uverili u uspeh kada započinjete marketing kampanju.
Učesnicima je obezbeđen ručak i osveženje, kao i CD „Osnove Copywritinga“. Opširnije informacije možete dobiti na sajtu Direct Marketing, a organizatori su spremili veliki popust za redovne studente, čak 50%.

Izvor: Nadlanu

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!