today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Marketinške strategije i pogled u budućnost

Ugledni domaći, regionalni, ali i svetski stručnjaci iz oblasti marketinga sredinom juna dolaze u Sarajevu gde će učestvovati na 3. Branding konferenciji koju organizuje komunikacijska agencija Via Media. Kroz zanimljive radionice, prezentacije, case study i panel diskusije razgovaraće se o najaktualnijim problemima brendinga Bosne i Hercegovine ali i celog regiona.
Neke od tema su: kako učinkovito komunicirati, kako se planiraju i sprovode kampanje za promociju države, kako turizam može biti kao najprodavaniji proizvod, kako internacionalni brandovi vode lokalne priče, razumemo li potrebe kupaca…
“Ove godine smo uspeli okupiti marketinške stručnjake s puno iskustva, a govoriće se o svemu onome što nam donosi budućnost kada su u pitanju marketinške strategije. Smatram da je ovo važan događaj za sve one koji se bave tržišnim komunikacijama”, kazala nam je Vesna Beganović, Partner & New business Via Media.
Pred vratima smo Evropske unije, a domaće kompanije su pred novim izazovima koji utiču na razvoj ekonomije. Zato je cilj konferencije razviti svest o brandingu kao izvoru konkurentskih prednosti domaće ekonomije i kompanija.
Jedan od predavača biće predsednik Upravnog odbora McCann Grupe Srbija Srđan Šaper koji je rekao: “Brending konferencija je nužna za naš region. Ako hoćemo nešto da značimo u Evropi i u svetu, moramo ozbiljno da radimo na tome da stvaramo brendove i od proizvoda i od našeg regiona, ali i od sebe samih.”
Poseban deo čine kreativna radionica i panel diskusije koji su po mnogim učesnicima i najzanimljiviji deo konferencije. Tako će zainteresivani polaznici imati priliku da učestvuju u kreativnoj radionici “Oslobodi kreativni potencijal”, ali i da se uključe u zanimljive panel diskusije poput “Brandovi u krizi”, “Ko su pravi fajteri?”, “Stiže nova, brža, bolja S generacija”.
Što brandovi rade kada je ekonomska kriza ili kada imaju krizno komuniciranje, kada su im potrošači na probi ili gube poverenje? Odgovore na ova pitanja ponudiće nam komunikacijski stručnjaci poput Marine Čulić Fischer, partnerke u PR agenciji Dialog komunikacije:
Marina Culic Fischer“Upravljanje reputacijom je deo strateškog komuniciranja. Kompanije, u koje su potrošači izgubili poverenje, svakako su se u prvom redu morale koncentrisati na vraćanje poverenja, a kompanije koje su imale jasno razrađene poslovne i komunikacijske planove i nepoljuljano poverenje, mogle su nastaviti dugoročno zacrtanim putem, uzimajući u obzir nove tržišne okolnosti. Pitanje poverenja je dinamičan proces, a kriza nije jedini faktor koji na taj proces utiče. Želim dodati da je Branding konferencija jako važna za komunikacijske stručnjake koji rade ili žele raditi s regionalno prisutnim brendovima. Jako se veselim dolasku u Sarajevo i učešću na ovom značajnom događaju za našu struku. Od konferencije očekujem sveže informacije, posebno s tržišta u okruženju, izmenu iskustava i upoznavanje zanimljivih ljudi”.
Treća branding konferencija će se održati 14. juna 2013. godine u hotelu Bristol s početkom u 9:00 sati. Više informacija o kotizacijama, učesnicima i programu potražite na www.branding.ba.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!