Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Marketing na raskršću

Predstavnik drugog najvećeg oglašivača na svetu pozvao je trgovce da prihvate svoju odgovornost i pomognu da se izgradi više etička i održiva budućnost. Marketinška industrija mora da se prilagodi kako bi bolje služila svetu koji se menja usled smanjivanja prirodnih bogatstava i rasta svetske populacije, upozorio je Kit Vid, direktor marketinga Unilevera na Samitu udruženja advertajzing agencija 2012. Predstavnik drugog najvećeg oglašivača na svetu pozvao je trgovce da prihvate svoju odgovornost i pomognu da se izgradi više etička i održiva budućnost.
– Marketing je, od samog početka, s Vilijamom Leverom, Henrijem Fordom i drugima, gradio brendove koji bi služili potrošačima. Pitam se da li je u 21. veku marketing previše u službi prodajne mašinerije. Stvar je u tome što moramo više da razmišljamo kako da se vratimo služenju potrošačima. S kapitalizmom koji je na raskrsnici, mislim da je i marketing na raskrsnici. Moramo da podržimo trgovce u njihovoj brizi za ostvarivanje profita, ali i da ih ohrabrimo da gledaju mnogo dalje kroz ostvarivanje dugoročnih planova, a ne da se bave samo kratkoročnim rešenjima – rekao je Vid.
Od početka Unileverove fiskalne 2011. godine, taj globalni konglomerat prestao je da objavljuje detaljne finansijske rezultate za svaki kvartal i počeo da ih objavljuje na pola godine. Ta promena obezbeđuje više prostora za analizu postignutih rezultata, smatraju u Unileveru. Verujem, rekao je Vid, da marketing industrija ima neverovatnu priliku da radi zajedno s potrošačima kako bi pozitivno uticala na promene navika generacija potrošača, a da u isto vreme marketinškoj eliti obezbedi dobar i održiv rast, ekonomski, ekološki i društveni.
Konstatujući da će svetska populacija sa sadašnjih sedam milijardi do 2050. godine narasti na devet – devet i po milijardi, Vid je naglasio potrebu da se ponovo osmisli marketing za novo okruženje. On je napomenuo da takav rast stanovništva podrazumeva nastanak novog Londona na svakih šest nedelja, u situaciji kada imamo samo jednu planetu.
– Pravi izazov je naći način da se dođe do održive potrošnje, kako bismo pokrili rastuće zahteve za snabdevanje usled povećanja broja stanovnika a da u isto vreme ne uništimo planetu – rekao je Vid.
Komentari Unileverovog čelnika zapravo su sažetak principa partnerstva koje je u januaru Unilever fondacija sklopila sa pet drugih globalnih organizacija (Oxfam, PSI, Save the Children, UNICEF i Svetski program za hranu). To partnerstvo posvećeno je poboljšanju kvaliteta života na tržištu koje se razvija, i to obezbeđivanjem higijene, čistoće, boljeg pristupa čistoj vodi za piće, osnovnim namirnicama i povećanjem samopoštovanja.
— Pozivamo sve potrošače i predstavnike proizvođača da još ozbiljnije razmislimo o onome šta i kako trošimo i uticaju takve potrošnje na raspoložive resurse. Jer ako niste deo rešenja, deo ste problema – zaključio je Vid.

Izvor: Market network

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!