Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Tim povodom, Milivoj Đorđić, General Manager – Adria region agencije SmartPoint Adria, rekao je…
Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Tržište marketinških komunikacija tokom 10 godina a naročito od pojave digitalnog marketinga doživljava svoju ekspanziju i siguran sam da mu predstoji svetla budućnost! Digitalni marketing koji se još dodatno razvija kako u širinu tako i u visinu doneo je poprilične promene na tržištu koje se pored tradicionalnog ATL-a i BTL-a dodatno obogatilo digitalnim aktivnostima. Lično smatram da Srbija ima vrlo dobre agencije koje veoma posvećeno rade svoj posao. Kada bih ocenjivao njihov rad, to bi sigurno bila visoka ocena. Ono što bih zamerio je nedostatak zajedničkog rada između samih agencija, gde se nažalost više gleda na konkurentnost nego na saradnju što ume da koči razvoj tržišta, a i samih agencija.
Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Mislim da Marketing mreža radi sjajno poprilično izazovan posao te je njena uloga itekako bitna na tržuštu marketinških komunikacija u Srbiji, a i regionu. Marketing mrežu sve više vidim kao instituciju koja svojim kredibilitetom i zalaganjem okuplja, edukuje i razvija sve učesnike tržišta marketinških komunikacija kojima je zaista stalo da se naše tržište dalje razvija i napreduje. Čestitam Ivani i Marketing mreži 10 godina postojanja, kao i na svemu što su uradili za naše tržište i da nam još dugo dugo traju!
Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete? Zašto?
Lično volim konferenciju Izazov, najviše zbog veoma interesantnih panela i gostiju koji svojim kredibilitetom i znanjem imaju dosta toga da kažu i od kojih može dosta da se nauči. Sa druge strane, Izazov raste u jednu od vodećih stručnih konferencija u regionu i Smartpointu je čast i zadovoljstvo da bude deo takve konferencije.
Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Mislim da na prvom mestu treba da koristimo ovu frazu prema međuljudskim odnosima bilo da su u pitanju interni odnosi u timu, odnosi između više timova, client-service odnosi ili razvoj poslovanja. Treba da imamo u vidu da sa dobrim međuljudskim odnosima, vrednostima koje delimo: pažnjom, brižnošću, transparentnošću, gradimo jedni druge i napredujemo zajedno.