Marketing mreža pokrenula je danas elektronsko izdanje projekta ADBOOKA. Elektronsko izdanje biće ažurirano tokom cele godine i predstavljaće inspiraciju, ali i riznicu znanja iz oblasti marketinških komunikacija.
Na sajtu https://adbooka.com/ objavljivaćemo intervjue i autorske tekstove priznatih domaćih, regionalnih i svetskih stručnjaka, studije slučaja nagrađivanih kampanja, a imaćete prilike i da glasate za najbolje globalne i regionalne kreativne radove.
Pored toga, nastavlja se i humanitarna akcija. Marketing mreža obezbedila je još 300 publikacija koje se nalaze u slobodnoj prodaji po ceni od 3.000 dinara po komadu.
Ovom prilikom pozivamo kompanije i agencije da direktno doniraju novac udruženju NURDOR ili nekom drugom socijalnom Udruženju po izboru, dostave dokaz o donaciji na mejl ivana@marketingmreza.rs, a Marketing mreža će kompaniji/agenciji dostaviti određeni broj publikacija ADBOOKA.
Podaci za uplatu:
Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka NURDOR
Broj računa: 170-30010715000-82
Svrha uplate: donacije
Zahvaljujemo se svim kompanijama, agencijama i kolegama iz celog regiona koji su donirali novac i na taj način pomogli udruženju NURDOR u misiji izgradnje još jedne Roditeljske kuće.
Publikacija ADBOOKA namenjena je kreativnoj industriji u Adriatic region. Ovogodišnje štampano izdanje publikacije objavljeno je pod sloganom Advertising can change the world! U pitanju je moderna, ekskluzivna publikacija na više od 160 strana, koja sadrži najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue i analize iz svih oblasti integrisanih kominikacija. Počevši od ove godine, štampano izdanje Adbooka izlaziće jednom godišnje.
Projekat ADBOOKA ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređenje kreativne industrije u celom regionu.
Zvaničan hashtag projekta je #ADBOOKA