today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Marketing mreža je pravi trailblazer u Srbiji, pa i u regionu!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director, SIVO rekla je…

Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Tržište u čitavom svetu, pa tako i u Srbiji, jednim značajnim delom je evoluiralo iz tradicionalnog u digitalni marketing, uvedeni su i novi kanali i tehnike komunikacije, pa možemo reći da trenutno živimo u nekoj vrsti “hibridnog vremena” kad je advertajzing u pitanju. Da je neko iz naše industrije prespavao poslednjih 10 godina (a neki, nažalost jesu) poprilično bi se iznenadio i teško bi se snašao u novom vremenu. Ipak, rekla bih da je odgovor našeg tržišta na promene u svetskim tokovima, bio prilično zadovoljavajuć. Broj agencija je porastao, više nisu većinski prisutne globalne mreže, već imamo odlične domaće agencije i studije koje bi mogli poslovati bilo gde u svetu. Budžeti su nam naravno značajno manji nego što je to evropski standard, ali nam bar kreativnosti ne manjka.

Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Jednu od glavnih uloga, definitivno. Marketing mreža je išla u korak sa novim kanalima i načinima komunikacije, uvek je bila proaktivna, postavljala je neke nove standarde u industriji, pokretala uvek nove projekte i postavljala neka značajna pitanja i otvarala debate. Može se reći da je Marketing mreža pravi trailblazer u Srbiji, pa i u regionu.

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete? Zašto?
Bez dileme – Kaktus. Poslednjih par godina od kada učestvujemo na njemu, uvek ga željno iščekujemo i spremamo se za njega. Naravno, najviše volimo kad na Kaktusu dobijemo i neke lepe nagrade, pa tako Kaktus 2019. i 2020. volimo malo više nego ovaj poslednji.

Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Citiraću svoj izjavu za Marketing mrežu iz prošle godine: U 2022. treba pažljivo rukovati dvema stvarima – emocijama i vremenom. Emocijama, jer smo predugo pod stresom i treba nam puno pozitivnih emocija u novoj godini, i vremenom, jer nam je taj čuveni „work-life“ balans između vremena provedenog na poslu i onog posvećenog sebi, sada potrebniji nego ikad.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!