Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Zorana Antić, Marketing Director u kompaniji Bambi, rekla je…
Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Promene navika potrošača i njegova „konzumacija“ medija i kontenta se značajno promenila što je doprinelo snažnoj promeni marketinških komunikacija. Definitivno je digitalizacija nešto što je obeležilo poslednju dekadu, kao i razvoj tehnologije. Na našim prostorima se dešava malo sporiji trend, ali svakako je to budućnost koja ce da obeleži i sledećih 10 godina.
Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Marketing mreža je naš partner, pratilac i vizionar jer ne samo da ste uvek prisutni i aktuelni na tržištu, takođe donosite nove trendove i standarde koje struka prepoznaje i prihvata.
Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete? Zašto?
Kaktus festival kao sjajna prilika za sticanje priznanje za sve sto radimo, ali i najnoviji projekat Mark Awards koji je okupio struku i podsetio nas na sve uspehe koje smo ostvarili u dosadašnjoj karijeri.
Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Ukoliko uspemo da ovu frazu implementiramo kroz sve kontekste (posao, okruženje, porodica), to bi značilo preduslov za uspešnu godinu. U vremenu kada se sve odvija sve brže i brže, dolazimo u situaciju da nešto trpi, i zato treba biti oprezan da ne narušimo balans kojem svi težimo.