Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Marketing mreža je kredibilan partner koji nas podstiče da budemo bolji!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Ivana Kaljević, Managing Director agencije T&T Brand Factory rekla je…

Kako ocenjujete tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina?
Savremenici smo munjevitog, pre svega tehnološkog razvoja u proteklih deset godina. Ono što je juče važilo već sutra više ne važi, ili važi ali u drugom kontekstu i na drugi način. Ta neprekidna tranzicija bila je jedna od glavnih odlika tržišta, a marketinške komunikacije su taj trend ispratile: rađeni su sjajni projekti, podignut je nivo produkcije i pojavili su se novi formati. Izazov je i dalje upotreba Big Data, koji je ključni alat za direktnu i presonalizovanu komunkaciju.

Kakvu ulogu u razvoju tržišta, po vašem mišljenju, u proteklih deset godina ima Marketing mreža?
Vi ste nam kao svedok svega što smo prošli u ovoj deceniji. Neko ko nas prati, podržava, motiviše. Marketing mreža je kredibilan partner i odličan kanal odakle jednim klikom dobijamo potrebne informacije. Postavljate nam izazove iz godine u godinu i podstičete nas da budemo bolji.

Handle with care – kako vi vidite kontekst u kome ćemo koristiti ovu frazu u 2022. godini?
Kao što je moj kolega Slobodan Lugonja, kreativni direktor naše agencije, rekao za vaš magazin, kupac ili potrošač je čovek koji želi da ga podržimo i da mu pomognemo, pružimo mu osećaj pripadnosti i ljudskosti. Generalno, u toj frazi je sadržana velika odgovornost, i ona se mora primeniti u svim segmentima života, kako na profesionalnom tako i na privatnom nivou, jer na taj način sve što radimo stiče dodatu vrednost.

Od 2022. očekujem…
Očekujem čist vazduh, da dišemo punim plućima… a to poslovno more – neka bude i valovito.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!