Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Ivana Kaljević, Managing Director agencije T&T Brand Factory rekla je…
Kako ocenjujete tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina?
Savremenici smo munjevitog, pre svega tehnološkog razvoja u proteklih deset godina. Ono što je juče važilo već sutra više ne važi, ili važi ali u drugom kontekstu i na drugi način. Ta neprekidna tranzicija bila je jedna od glavnih odlika tržišta, a marketinške komunikacije su taj trend ispratile: rađeni su sjajni projekti, podignut je nivo produkcije i pojavili su se novi formati. Izazov je i dalje upotreba Big Data, koji je ključni alat za direktnu i presonalizovanu komunkaciju.
Kakvu ulogu u razvoju tržišta, po vašem mišljenju, u proteklih deset godina ima Marketing mreža?
Vi ste nam kao svedok svega što smo prošli u ovoj deceniji. Neko ko nas prati, podržava, motiviše. Marketing mreža je kredibilan partner i odličan kanal odakle jednim klikom dobijamo potrebne informacije. Postavljate nam izazove iz godine u godinu i podstičete nas da budemo bolji.
Handle with care – kako vi vidite kontekst u kome ćemo koristiti ovu frazu u 2022. godini?
Kao što je moj kolega Slobodan Lugonja, kreativni direktor naše agencije, rekao za vaš magazin, kupac ili potrošač je čovek koji želi da ga podržimo i da mu pomognemo, pružimo mu osećaj pripadnosti i ljudskosti. Generalno, u toj frazi je sadržana velika odgovornost, i ona se mora primeniti u svim segmentima života, kako na profesionalnom tako i na privatnom nivou, jer na taj način sve što radimo stiče dodatu vrednost.
Od 2022. očekujem…
Očekujem čist vazduh, da dišemo punim plućima… a to poslovno more – neka bude i valovito.