Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Marketing je, na kraju krajeva, svuda oko nas!

REGION – Studentska sekcija Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS), sedmi put za redom, organizuju studentsku marketinšku konferenciju Fanfare, koja će se 9. aprila održati u Ljubljani. Mladi zaljubljenici u marketing provešće dan u društvu svetski priznatih marketinških stručnjaka koji će svojim predavanjima dokazati da je Fanfarin slogan: „Bez marketinga? Bez veze!“ u savremenom sveti i te kako stvaran.
Na Fanfari će ove godine učestvovati preko 450 mladih budućih marketing stručnjaka koji su svesni da samo teorijsko znanje nije dovoljno i da je kontakt s ljudima iz prakse u marketingu veoma važan. Organizatori očekuju dinamičan događaj koji će, osim sadržajno bogatih predavanja, učesnicima ponuditi i mogućnost za povezivanje i umrežavanje.
Vodja organizacijske ekipe, Mojca Bricelj rekla je: “Fanfaru organizuje nas 30 studenata koji pola godine svog vremena doborovljno investiramo u to da jedne srede u aprilu pokažemo za šta smo sve sposobni; sve s ciljem da studentima približimo marketinšku praksu i omogućimo im kontakt s ljudima koji imaju ogromno iskustvo iz te oblasti. Na konferenciju uvek pozivamo samo najbolje govornike pa je tako i ove godine. Cilj ovogodišnje Fanfare je da dokažemo kako marketing nije bezveze i to nam je bila osnovna ideja u izboru tema predavanja. Marketing je, na kraju krajeva, svuda oko nas!”
Tako će se 9. aprila na jednom mestu sresti marketinški entuzijasti i odlični govornici iz sveta marketinga: James Whatley (Ogilvy & Mather Advertising), Nikola Vojnov (New Moment), Zoran Bosančić i Nejc Slovnik (Point Out), Matija Goljar (Ustvarjalnik), Tomaž Stritar (samostojni podjetnik), Sebastjan Jeretič (Neuroagencija), Tomaž Žontar (Europlakat), Aljoša Bagola (Pristop), Maja Hawlina (Studio Poper), Sara Šoukal i Matic Bitenc (Improliga) te Til Pleterski (HOOD Burger).

Više informacija o konferenciji pronađite na sajtu http://fanfara.net/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!