REGION – Studentska sekcija Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS), sedmi put za redom, organizuju studentsku marketinšku konferenciju Fanfare, koja će se 9. aprila održati u Ljubljani. Mladi zaljubljenici u marketing provešće dan u društvu svetski priznatih marketinških stručnjaka koji će svojim predavanjima dokazati da je Fanfarin slogan: „Bez marketinga? Bez veze!“ u savremenom sveti i te kako stvaran.
Na Fanfari će ove godine učestvovati preko 450 mladih budućih marketing stručnjaka koji su svesni da samo teorijsko znanje nije dovoljno i da je kontakt s ljudima iz prakse u marketingu veoma važan. Organizatori očekuju dinamičan događaj koji će, osim sadržajno bogatih predavanja, učesnicima ponuditi i mogućnost za povezivanje i umrežavanje.
Vodja organizacijske ekipe, Mojca Bricelj rekla je: “Fanfaru organizuje nas 30 studenata koji pola godine svog vremena doborovljno investiramo u to da jedne srede u aprilu pokažemo za šta smo sve sposobni; sve s ciljem da studentima približimo marketinšku praksu i omogućimo im kontakt s ljudima koji imaju ogromno iskustvo iz te oblasti. Na konferenciju uvek pozivamo samo najbolje govornike pa je tako i ove godine. Cilj ovogodišnje Fanfare je da dokažemo kako marketing nije bezveze i to nam je bila osnovna ideja u izboru tema predavanja. Marketing je, na kraju krajeva, svuda oko nas!”
Tako će se 9. aprila na jednom mestu sresti marketinški entuzijasti i odlični govornici iz sveta marketinga: James Whatley (Ogilvy & Mather Advertising), Nikola Vojnov (New Moment), Zoran Bosančić i Nejc Slovnik (Point Out), Matija Goljar (Ustvarjalnik), Tomaž Stritar (samostojni podjetnik), Sebastjan Jeretič (Neuroagencija), Tomaž Žontar (Europlakat), Aljoša Bagola (Pristop), Maja Hawlina (Studio Poper), Sara Šoukal i Matic Bitenc (Improliga) te Til Pleterski (HOOD Burger).
Više informacija o konferenciji pronađite na sajtu http://fanfara.net/