Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Nataša Šarčević, Direktor marketinga i inovacija, Atlantic Štark.
U kojoj meri danas marketinške aktivnosti utiču na ukupne poslovne rezultate kompanije?
Marketing je kormilar kompanije. Po njemu potrošač sudi o proizvodu ili usluzi, on daje pravac, usmerava u luku kada se uzburka more ili dođe oluja i snažno utiče na tempo kojim biznis napreduje.
Zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanija?
Strategija je samo „slovo na papiru“ ukoliko se ne temelji na dubinskoj analizi tržišta, trendova i potrošača za koje je zadužen marketing. Ono što danas izdvaja kompanije, kod donošenja strateških odluka, je način na koji dostupne informacije koristi i prenosi internoj i eksternoj javnosti, a tu nam u pomoć dolazi PR.
Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Remarkable stručnjak je pokretač promena koje su ljudi spremni da prate. To znači da mora biti promišljeni vizionar ali i ozbiljan influenser sa jakom argumentacijom. Interno, jer bez tima koji razume ideju, dodatno je unapređuje i veruje u njen potencijal, nema prave šanse na tržištu, i eksterno jer bez prave potrebe potrošača, samo troši šanse i prostor na polici.
Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Ponosna sam na što nikada nisam stala niti odustala. I još se nisam umorila. Ostajem gde sam dok god ima kvalitetnih izazova, a u Atlantic Štarku ih ima na pretek. Pokrenuli smo značajne investicije koje će se realizovati u narednim godinama, imam sjajan tim koji se lepo razvija, podršku uprave i brendove koje razvijam punim srcem.
Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs