today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Marketing – industrija koja nije za ‘spore i slabe’

Skoro 40% direktora marketinga (eng. chief marketing officer – CMO) priznaje da nema na raspolaganju dovoljno kvalitetne ljude, alatke i resurse kako bi ostvarili marketing ciljeve klijenata, pokazuje najnovije istraživanje kompanije Accenture. Ovo je pad za 5% u odnosu na nivo iz identičnog istraživanja 2011. godine.
CMO-i navode da im je 2012. godine bilo mnogo teže da poboljšaju efikasnost marketing operacija (rast od 8% u odnosu na 2011.) kao i sposobnost odgovora zaposlenih na izazove digitalnog doba (rast od čak 10% u odnosu na prethodnu godinu). Izveštaj Turbulence for the CMO: Charting a Path to the Seamless Customer Experience baziran je na odgovorima 405 viših rukovodilaca marketinga iz 10 zemalja.

Ostali značajni parametri izveštaja:

  • Najveći prioriteti direktora marketinga i dalje su rast profitabilnosti (87%) i operativna efikasnost (85%)
  • Od direktora marketing više se traži da podrže ove ciljeve nego što se traži da smanje budžete za marketing (58%)
  • Očekivanja kupaca u smislu dobijanja relevantnih iskustava imaju najveći uticaj na marketing strategiju (65%)
  • Digitalna orijentacija, koja se definiše kao rad u okviru organizacije u cilju infuzije digitalnog fokusa u svim poslovnim procesima i funkcijama ima najveći otklon između performansi i važnosti od svih marketing funkcija
  • Čak 70 odsto direktora marketinga smatra da će se ova oblast iz osnova promeniti u narednih pet godina.

marketing_2013

Izvor: Economy

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!