Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Marketing danas mora da bude dovoljno brz da bi bio konkurentan!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

„I u 2015. godini izazov u našoj profesiji biće da kreativnim idejama i projektima dodamo vrednost reputaciji kompanije i brendova. Izazov će biti i predstavljanje svih planiranih inovacija na jedan potpuno nov i svež način.“ Nemanja Brković, menadžer za odnose sa javnošću, Bambi

 

 

Igor Stefanac„Osim već kontinuiranih izazova na budžete i merenja uspeha PR-a i njegovog doprinosa organizaciji, mislim da će jedan od izazova za struku u idućoj godini, ali i ostalima koje dolaze, biti brzina reagovanja tj. odnosi u stvarnom vremenu i kako biti relevantan sada. Vreme potrebno za reakciju sve se više i više smanjuje i time klasično shvatanje kampanja u kojima se svaki korak može predvideti. Danas, moramo biti spremni uvideti, reagovati i implementirati naše komunikacijske prilike odmah, jer, sutra je već kasno i time prilika propuštena.“ Igor Štefanac, direktor korporativnih komunikacija kompanije IKEA za Jugoistočnu Evropu

 

Ana Petonjic„Ono što je izvesno je da se uloga marketinga unutar kompanije menja – od prostog vođenja marketinga do pokretačke sile za rast i razvoj ukupnog biznisa. U 2015. kao najveći izazovi struke ostaju eksplozija big data i uloga društvenih mreža. Ovome bih dodala i porast broja kanala i mobilnih uređaja i promenu demografije korisnika. Marketing danas mora da bude dovoljno brz da bi bio konkurentan i dovoljno informisan da bi bio relevantan.“ Ana Petonjić, Marketing and Communications Leader for Serbia, Montenegro, Macedonia and Albania, IBM Srbija

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!