Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Marketari smatraju da je AI samo izvikan!

SVET – U svetu tehnoloških inovacija, novih platformi i konstantne konkurencije, reči lako gube svoje značenje, čak i kada koncepti koje predstavljaju zaista menjaju industriju. Bilo koji koncept koji se promoviše prebrzo i s premalo alata, vrlo brzo može se pretvoriti u puki buzzword, a „veštačka inteligencija“ nije imuna na ovu činjenicu, otkrilo je istraživanje kompanije Resulticks.

Gotovo polovina (47 odsto) marketera smatra da je AI samo izvikan, i to mnogo više od ostalih „noviteta“ u marketing industriji, dok 43 odsto njih smatra da proizvođači ovih tehnologija previše obećavaju, i premalo pružaju.

Detaljnije informacije OVDE.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!