Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Marketari smatraju da je AI samo izvikan!

SVET – U svetu tehnoloških inovacija, novih platformi i konstantne konkurencije, reči lako gube svoje značenje, čak i kada koncepti koje predstavljaju zaista menjaju industriju. Bilo koji koncept koji se promoviše prebrzo i s premalo alata, vrlo brzo može se pretvoriti u puki buzzword, a „veštačka inteligencija“ nije imuna na ovu činjenicu, otkrilo je istraživanje kompanije Resulticks.

Gotovo polovina (47 odsto) marketera smatra da je AI samo izvikan, i to mnogo više od ostalih „noviteta“ u marketing industriji, dok 43 odsto njih smatra da proizvođači ovih tehnologija previše obećavaju, i premalo pružaju.

Detaljnije informacije OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!