Marketari koriste pogrešne metrike za ocenjivanje content kampanja!

SVET – Content marketing izuzetno je cenjen među marketinškim stručnjacima kao sredstvo za podsticanje angažmana sa brendom, ali retko se koriste odgovarajuća metrika, zaključilo je najnovije istraživanje World Media Group.

World Media Group, strateški savez između vodećih svetskih medijskih izdavača, uključujući Bloomberg Media Group, The Economist, Forbes i The Wall Street Journal, sprovela je istraživanje među ključnim uticajnim grupama u kategorijama oglašivača, agencija, medija i konsultantskih kuća.

Istraživanje je otkrilo da 49% marketera (60% oglašivača) veruju da je ‘brand engagement’, tj. uspeh u podsticanju potrošača da provode više vremena s brendom, glavna snaga content marketinga. Brand engagement je znatno ispred „promene percepcije“ sa 28%, i „podizanja svesti“ sa 17%. Uprkos tome, postoji velika verovatnoća da će marketinški stručnjaci koristiti upravo merenja svesti i percepcije, a ne metrike angažmana kao što je „vreme provedeno sa sadržajem“ za merenje uspeha kampanje.

Velika većina marketara (78%) očekuje da će content marketing u naredne dve godine postati veoma važan za brendove. Storytelling se smatra najvećom determinantom uspeha content kampanje, a u to veruje 71% ispitanika. Zatim slede autentičnost (62%) i kreativna implementacija (38%).

Studija je pokazala kako će najveći trend u sledećoj godini biti korišćenje video-zapisa kratkog formata (ispod 60 sekundi), pri čemu 69% ispitanika tvrdi da će ga više koristiti. To bi moglo predstavljati izazov za agencije i brendove, koji se suočavaju sa zadatkom stvaranja i pripovedanja privlačnih priča u što kraćoj formi (minutaži).

Više informacija pročitajte na sajtu WARC-a.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari