today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

ManageFB olakšava poslovanje na Facebook-u

Facebook je u poslednjih pet godina postao društvena mreža na kojoj se okuplja najveći broj ljudi, kako u svetu, tako i u Srbiji. Istraživanja pokazuju da će pomenuta društvena mreža i u budućnosti biti vodeća, ali ne samo kada su u pitanju krajnji korisnici – fizička lica, već i kada je reč o biznis korisnicima.
Već sada kada se malo ozbiljnije krene u istraživanje Facebook-a može se primetiti da je ova društvena mreža prepuna stranica na kojima se oglašavaju najrazličitiji proizvodi, kompanije i agencije.
Prateći trendove u digitalnom svetu, domaća kompanija Social Media Hub razvila je proizvod pod nazivom ManageFB. Radi se o aplikaciji koja sa svojim skupom alata pomaže administratorima, da lakše, jednostavnije i bolje upravljanju fan stranicama.
„Ono što će posebno obradovati manje vešte korisnike je to što u samo tri klika (koraka) mogu da dodaju aplikaciju željenoj fan stranici nakon čega su im na raspolaganju brojni šabloni za online prodavnice, kupone sa popustima, raznorazna takmičenja i prezentovanja proizvoda, ali i mnoštvo drugih mogućnosti, a sve u cilju bolje prodaje artikala ili usluga“, rekao je Vukašin Brnjada, direktor Social Media Hub-a. „S obzirom na to da se stranicom upravlja sa jednog mesta i nema potrebe za kupovinom i korišćenjem više različitih alata, ManageFB omogućava uštedu vremena, novca i povećanu produktivnost. Odlično je rešenje kako za samostalni, tako i za timski rad pošto sistem može da se konfiguriše tako da čuva sve informacije o članovima i zaposlenima“, dodao je Brnjada.

mfb-tools
Osnovu ManageFB aplikacije čini skup alata neophodnih za kvalitetno vođenje poslovnih Facebook stranica – od istraživanja tržišta, praćenja interesovanja korisnika, posete stranicama sa sličnim proizvodima do upoređivanja sa istim iz regiona i sveta.
Kako bi uspeo u svojoj nameri da maksimalno opipa puls Facebook-a i tržišta, ManageFB koristi nekoliko veoma moćnih alata – Market i MyMarkets, koji služe za analiziranje tržišta po kontinentima, regionima, državama, kategorijama i brendu, ili Trend koji se koristi za analiziranje postova, komentara, pisanja i trendova na Facebook-u, a na osnovu zadatih ključnih reči.
„ManageFB pored administriranja strana ima i mogućnost prikupljanja informacija o fanovima, što je veoma korisna stvar pogotovo ako se javi potreba da fanovi vremenom budu informisani ili direktno kontaktirani o raznoraznim pogodnostima koje su nude za kupovinu nekog proizvoda i usluga ili akciji koja je u toku“, istakao je direktor Social Media Hub-a.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

2 KOMENTARA

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!