Facebook je u poslednjih pet godina postao društvena mreža na kojoj se okuplja najveći broj ljudi, kako u svetu, tako i u Srbiji. Istraživanja pokazuju da će pomenuta društvena mreža i u budućnosti biti vodeća, ali ne samo kada su u pitanju krajnji korisnici – fizička lica, već i kada je reč o biznis korisnicima.
Već sada kada se malo ozbiljnije krene u istraživanje Facebook-a može se primetiti da je ova društvena mreža prepuna stranica na kojima se oglašavaju najrazličitiji proizvodi, kompanije i agencije.
Prateći trendove u digitalnom svetu, domaća kompanija Social Media Hub razvila je proizvod pod nazivom ManageFB. Radi se o aplikaciji koja sa svojim skupom alata pomaže administratorima, da lakše, jednostavnije i bolje upravljanju fan stranicama.
„Ono što će posebno obradovati manje vešte korisnike je to što u samo tri klika (koraka) mogu da dodaju aplikaciju željenoj fan stranici nakon čega su im na raspolaganju brojni šabloni za online prodavnice, kupone sa popustima, raznorazna takmičenja i prezentovanja proizvoda, ali i mnoštvo drugih mogućnosti, a sve u cilju bolje prodaje artikala ili usluga“, rekao je Vukašin Brnjada, direktor Social Media Hub-a. „S obzirom na to da se stranicom upravlja sa jednog mesta i nema potrebe za kupovinom i korišćenjem više različitih alata, ManageFB omogućava uštedu vremena, novca i povećanu produktivnost. Odlično je rešenje kako za samostalni, tako i za timski rad pošto sistem može da se konfiguriše tako da čuva sve informacije o članovima i zaposlenima“, dodao je Brnjada.
Osnovu ManageFB aplikacije čini skup alata neophodnih za kvalitetno vođenje poslovnih Facebook stranica – od istraživanja tržišta, praćenja interesovanja korisnika, posete stranicama sa sličnim proizvodima do upoređivanja sa istim iz regiona i sveta.
Kako bi uspeo u svojoj nameri da maksimalno opipa puls Facebook-a i tržišta, ManageFB koristi nekoliko veoma moćnih alata – Market i MyMarkets, koji služe za analiziranje tržišta po kontinentima, regionima, državama, kategorijama i brendu, ili Trend koji se koristi za analiziranje postova, komentara, pisanja i trendova na Facebook-u, a na osnovu zadatih ključnih reči.
„ManageFB pored administriranja strana ima i mogućnost prikupljanja informacija o fanovima, što je veoma korisna stvar pogotovo ako se javi potreba da fanovi vremenom budu informisani ili direktno kontaktirani o raznoraznim pogodnostima koje su nude za kupovinu nekog proizvoda i usluga ili akciji koja je u toku“, istakao je direktor Social Media Hub-a.
Pozivamo sve koji žele da se prijave i probaju sistem Managefb.com. Za sve zainteresovane postoji free nalog sa kojim mogu osetiti prednosti ovog sistema.
hocu i ja da probam besplatno