REGION – Na prvoj regionalnoj konferenciji o mobilnom oglašavanju, MAD conference, 20. novembra u Zagrebu u Hypo centru, okupiće se neka od najjačih evropskih imena iz oblasti mobilnog oglašavanja. Organizatori konferencije ClickAttack, regionalna mobilna oglašivačka agencija i OMD, globalna agencija za integrisanu medijsku komunikaciju dovode vrhunske predavače kako bi regionalnoj marketinškoj sceni približili savremene trendove i potencijal mobilnog oglašavanja.
Mobilno oglašavanje doživljava snažan napredak. Samo u Evropi u 2013, prema podacima IAB, zabeležen je porast od 123%, dok će prema nekim procenama vrednost mobilnog oglašavanja na globalnom nivou dostići 42 milijarde dolara do 2017. Broj korisnika mobilnih uređaja i količina vremena koju korisnici potroše na njima u eksponencijalnom su porastu. To su činjenice koje marketinški stručnjaci ne smeju zanemariti.
Na konferenciji ćete imati priliku da čujete stručnjake mobilnog oglašavanja: Alexa Newmana, Head of Mobile, OMD International; Iliccoa Elia, Head of Mobile, DigitasLBi; Jascha Samadia, Managing Director/osnivača, apprupt GMBH i Marka Brilla, stratega & konsultanta za mobilno oglašavanje, Brandemotivity. Oni će razgovarati o sledećim temama:
- Šta to drugačije nudi mobilno oglašavanje?
- Mobilno oglašavanje kao deo digitalne marketinške strategije;
- Primeri iz prakse s izvanrednim rezultatima;
- Inovativne mobilne strategije;
- iBeacons – budućnost proximity marketinga;
- U borbi desktopa i mobilnog, zašto mobilno oglašavanje uvek pobjeđuje?
Više informacija pronađite na sajtu http://www.madconf.com/