Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

M2 Communications i Confiva uvode inovativne platforme za virtuelne i hibridne događaje

Kompanija Confiva, koja stoji iza vodeće evropske platforme za virtuelne konferencije i M2Communications, agencija za kreiranje i upravljanje događajima u regionu, objavili su svoje strateško partnerstvo koje će tržištu Srbije i Crne Gore omogućiti korišćenje najnaprednije interaktivne platforme za virtuelne i hibridne događaje.

Ova saradnja korisnicima će omogućiti kompletno rešenje za prodaju, pristup i održavanje virtuelnih i hibridnih događaja. Confiva i M2C će ponuditi tržištu opciju „usluge kojom se upravlja“, što znači da se organizatori različitih vidova događaja mogu prevashodno fokusirati na sadržaj, a ne na samu tehnologiju.

Miro Antić, partner i CXO agencije M2C izjavio je da će ova saradnja ”omogućiti moderan, bezbedan i inovativan način za organizaciju hibridnih i virtuelnih događaja. Imajući u vidu eru digitalizacije i okolnosti u kojima se industrija event i live komunikacija vratila u normalne tokove, hibridna rešenja su tu da pruže podršku i daju dodatnu vrednost njihovim krajnjim korisnicima, kojima će se na taj način nuditi i sve bolja iskustva”.

Jaka Gornik, generalni direktor kompanije Confiva rekao je da se “uključivanjem snažnog lokalnog partnera, kao što je M2Communications, otvara prostor da ponudimo globalno rešenje vezano za onlajn i hibridne događaje sa integrisanim lokalnim znanjem i podrškom. Na ovaj način delujemo globalno, ali razmišljamo lokalno, nudeći našim klijentima na ovim tržištima veću sigurnost pružene usluge. Naš krajnji cilj je da ponudimo jedno mesto gde naš novi partner igra veoma važnu ulogu.”

Sektor softvera za hibridne i virtuelne događaje doživeo je značajan razvoj tokom pandemije i analitičari očekuju da će se taj trend nastaviti, jer događaji novog formata koji su se u međuvremenu razvili i dalje ostaju prisutni na tržištu, a vidljiv je i porast broja hibridnih događaja koji pomažu organizatorima da ostvare svoje ciljeve uz olakšavanje učešća i interakcije između žive i virtuelne publike.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!