Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Lutrija u Tuborg letnjim bojama

REGION – Kako bi vrele letnje dane učinio podnošljivijim potrošačima na albanskom tržištu, Tuborg je odlučio da pored osveženja ponudi i interesantnu aktivaciju u vidu lutrije, čiji je kreativni koncept i medijsku strategiju osmislila i realizovala agencija McCann Tirana.

Naslanjajući se na uspešnu prošlogodišnju kampanju „Tuborg colors of fun“ (Tuborg boje zabave) i promociju novih čepova u bojama koje slave zabavnu stranu života, kreativni tim McCann Tirana osmislio je lokalnu kampanju pod sloganom „Oboji leto Tuborg bojama“. Potrošači su sakupljali i slali kodove sa čepova i na taj način učestvovali u lutriji sa zanimljivim i vrednim nagradama. Poseban izazov za kreativce bila je realizacija kampanje u trenutku održavanja Evropskog prvenstva u fudbalu na kome je učestvovala i albanska reprezentacija.

„Početak kampanje planiran je za medijski najdinamičniji period koji je obeležio EURO 2016, pri čemu je sponzor ovog takmičenja bio drugi veliki pivski brend. Izazov je bio osmisliti i realizovati kampanju i efektno aktivirati potrošače u tim uslovima. Rešenje je koncipirano kao jednostavna aplikacija. Odziv i reakcije potrošača su odlični, pored uživanja u svom omiljenom letnjem osveženju, Tuborg pivu, imali su mogućnost da učestvuju u zanimljivoj lutriji i osvoje vredne nagrade,“ kaže Gazmend Pinjolli, Senior Art Director agencije McCann Tirana.

Razvoj aplikacije je bio posebno zahtevan jer je podrazumevao balansiranje jednostavnosti upotrebe, postavke i promovisanja mehanizma i pravila lutrije, visokih standarda zaštite podataka i upravljanja automatizacijom i funkcijama. Kao rezultat, nastao je single-page mikrosajt orijentisan prevashodno na mobilne korisnike. Mikrosajt je takođe bio dostupan u obliku Facebook aplikacije, dajući korisnicima više mogućnosti za učestvovanje lutriji.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!