Luna TBWA je jedan od sedam finalista četvrtog po redu Strategy Slam-a, koji se 11. oktobra održava u Beču. Kampanja kojom smo se plasirali u finale ovog strateškog takmičenja je Mi verujemo u mlade, kreirana povodom 30. godišnjice McDonald’sa u Srbiji. Cilj te kampanje bio je da “humanizuje brend sa obe strane kase” i predstavi McD kao poželjnog poslodavca za mlade ljude.
Paul Landauer, kreativni direktor Luna TBWA, imaće devet minuta da publici predstavi strategiju i finalni izgled projekta.
Strategy Slam prvi put okuplja učesnike iz cele Evrope; ranija izdanja su bila namenjena samo biznis i advertajzing stratezima iz Nemačke, Austrije i Švajcarske. Zadaci su podeljeni u 3 kategorije: start up, brand i komunikaciona strategija. Ostali finalisti su: Ogilvy London sa dva predstavnika, Ogilvy Varšava, Bruketa&Žinić&Grey Zagreb, Beck’s Minhen i Bank Cler Cirih.
Finale će se live stream-ovati na sajtu www.strategieaustria.at, a pobednika će odrediti glasovi publike.