Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Look Up!

SVET – Kompanija British Airways, u saradnji sa Ogilvy agencijom, osmislila je i lansirala novu kampanju pod nazovim „Look Up“. Deo kampanje čine interaktivni bilbordi koji se menjaju nakon što avion preleti iznad njih.
Ovo je potpuna novina na britanskom advertising tržištu, a za realizaciju kampanje korišćena je tzv. custom-build nadzorna tehnologija koja prati let aviona i prikuplja podatke koje koristi za menjanje poruka u određenom vremenu, saopštila je kompanija.
Šef marketinga kompanije British Airways Abigaila Combera rekla je da su želeli da naprave nešto drugačije, što će ljude ostaviti bez daha, ali i približiti ovoj avio kompaniji.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!