today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ljuta Koka pali društvene mreže

Carnex je u okviru Selection linije pašteta predstavio novi ukus – pikantnu Selection kokošiju paštetu, a McCann Beograd stoji iza vickaste digitalne kampanje koja pali i žari društvenim mrežama.

Carnex Selection linija pašteta potrošačima je već dobro poznata i širokom ponudom zanimljivih ukusa uspela je da očara i one najprobirljivije. Najnoviji član Selection porodice je jedna vrlo specifična i pikantna – Ljuta Koka. Ova kokošija pašteta aromatična je od prvog do poslednjeg zalogaja i pokreće čula svih gastronoma, što je rad na promociji novog recepta samo učinilo lakšim i zabavnijim.

Digitalni tim McCann Beograd osmislio je simpatičnu, duhovitu kampanju u okviru koje je Ljuta Koka predstavljena na društvenim mrežama.

Vickast i pomalo sarkastičan ton komunikacije aludirao je na svakodnevne situacije sa kojima se ljudi susreću kada se draga osoba naljuti, ponekad bez razloga. “Kada oglašavate nešto novo i neobično važno je da budete zanimljivi i upečatljivi. A začinjene stvari zahtevaju pikantnu komunikaciju! Zato je u pomoć priskočila naša draga koleginica Ljuta Koka i sa par interesantnih rešenja elegantno uvela na tržište novu Selection paštetu. Malo smo zabiberili čorbu na tržištu pašteta ali koke iz našeg dvorišta vole ljute začine,” objasnio je Miloš Paunović, Copywriter u agenciji McCann Beograd.

“Kada plasirate novi proizvod pravi je izazov pronaći kreativno rešenje koje će se izdvojiti, skrenuti pažnju i na najbolji način ga predstaviti potrošačima. Ujedno, cilj je bio da napravimo jasnu distinkciju između klasičnog ukusa i nove pikantne paštete. Sa „Ljutom Kokom“ želeli smo da izađemo iz uobičajenog oblika komunikacije, da ostvarimo dijalog, izmamimo reakciju, i pre svega da ostavimo utisak na potrošača kome se obraćamo. Sudeći po prvim reakcijama, sa „Ljutom Kokom“ upravo smo to i postigli,” istakla je Tijana Katalinić, brend menadžer kompanije Carnex.

Kreativni tim: Lidija Milovanović, Miloš Paunović
Akaunti: Aleksandra Bradić, Milica Vojnović
Kreativni direktor: Jana Savić Rastovac
Strateški planeri: Aleksandar Milojević
Digitalni tim: Sara Vermezović, Vladimir Kondžulović i Sofija Jovandić
Digitalni kreativni direktor: Vladimir Ćosić
Produkcija: Nebojša Ereš
Produkcija saradnik: Fried

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!