today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ljudi važniji od mašina u novoj eri komunikacija

Iako je četvrta industrijska revolucija donela uverenje da će tehnologije prevladati, fokus i dalje ostaje na ljudima, njihovim emocijama i vrednostima, dok tehnološka rešenja ubrzano menjaju svet – ali po meri čoveka. Ovo je poruka desete po redu Direct Media Akademije koja je u Madlenijanumu okupila više od 500 najuticajnih marketinških i medijskih eksperata iz regije.

Marketinški događaj sezone ugostio je predavače svetskog renomea i domaće eksperte iz oblasti brendinga i komunikacija, inovacija i implementacije najnovijih tehnologija u medijima, menadžmenta novog doba i filmske industije.

Pozdravljajući prisutne, direktor DIRECT MEDIA United Solutions Jovan Stojanović izjavio je da sistem spremno ulazi u novu tehnološku eru u kojoj će za rešavanje poslovnih izazova biti neophodan sveobuhvatan pristup.

“Takav pristup podrazumeva širinu u kreativnom rešavanju problema u kombinaciji sa upotrebom tehnologija po dubini, a sve u službi efikasnijeg i kvalitetnijeg odgovora brendova na potrebe potrošača.”, izjavio je Jovan Stojanović.

Čak 84% učesnika Akademije smatra da čovek nove ere komunikacija i dalje treba bolje da poznaje ljude nego mašine, iako kao sasvim izvesnu i korisnu vide veću upotrebu tehnologija poput mašinskog učenja i veštačke inteligencije u marketingu i medijima. Fokus oglašivačkih kampanja nove ere komunikacija biće na emocijama potrošaca, smatra 65% ispitanika, sa čim se slaže i jedan od najkreativnijih umova današnjice i predavač na DM Akademiji, Ravid Kuperberg iz Mindscapes agencije.

“Kao i uvek, ključna veština je razumevanje ljudi, njihovih života i drama koje doživljavaju, kao i kreativni novi načini za njihovo rešavanje koji su relevantni za brend i njegov život. Tehnologija nikada ne treba da bude suština priče, već treba da pomogne pri njenom oživljavanju.”, izjavio je Ravid.

Kada je reč o transformaciji medija, televizija kao izvorni, “originalni” influenser ostaće i dalje najdominantniji medij, ali u novoj formi, poručili su na Direct Media Akademiji eskperti na polju TV inovacija.

„Prelazak sa analogne na digitalnu televiziju je zajedno s novim tehnologijama omogućio da korisničko iskustvo i konzumiranje sadržaja postanu personalizovaniji nego ikada ranije i prilagođeni pojedinačnim potrebama i ukusima. Sada kada su ove inovacije dostupne u vašem regionu, kvalitet gledalačkog iskustva će se neminovno značajno poboljšati.”, izjavio je Willem Janssen iz Comcast kompanije FreeWheel, koja je globalni lider u tehnološkim rešenjima za oglašavanje i televiziju.

R&D direktor United Grupe, Srđan Đurđević, koji je održao predavanje o inovacijama na televiziji izjavio je da današnji gledalac traži da mu se sadržaj „skroji po meri“, jer s pravom očekuje uslugu u kojoj će vreme provoditi gledajući ono što želi, a ne tragajući za onim što želi.
“Upotreba mobilnih uređaja raste velikom brzinom, današnji gledaoci su stalno u pokretu, žive brzo i žele da im je sve na dohvat ruke. Televizija je morala da isprati taj trend i da gledaocima omogući željeni sadržaj u željenom trenutku na željenom uređaju. Međutim nije dovoljno imati samo veliku količinu sadržaja, već i moćnu tehnološku platformu zasnovanu na najnovijim tehnologijama poput ML i AI, kao i brz i lak korisnički interfejs. Mi se trudimo da kroz naš centar za inovacije, United Cloud, konstatno pratimo nove trendove i tehnologije, i da time našim korisnicima povećamo zadovoljstvo gledanja televizije.”, izjavio je Srđan.

Kada je reč o novom umreženom organizacionom modelu, suosnivač Digitalizuj.Me i programski direktor konferencije Spark.me Vladimir Vulić, dao je svoje viđenje o procesu digitalne transformacije, kao jednog od najznačajnijih katalizatora u evoluciji biznisa.

„Najvažniji korak na putu digitalne transformacije je promena načina razmišljanja. Savremeni metodi rada zahtevaju promenu paradigme ne samo kada se radi o tehnologiji, već i u načinu organizacije rada i procesa unutar kompanije. Zaposleni trebaju iz uloge onih koji izvršavaju naređenja da preuzmu ulogu ravnopravnih kreatora vrednosti, dok komunikacija sa svim stejkholderima mora biti bazirana na slobodnom protoku informacija i kolaboraciji.“, izjavio je Vladimir.

Među predavačima ove godine su se našli i Jon Burkhart marketinški konsultat TBC Global, strateg za sadržaj i koautor knjige Newsjacking i Dragan Bjelorlić naš proslavljeni umetnik.

U novoj eri komunikacija, biće skoro podjednako važno posedovanje multidisciplinarnih veština ali i poznavanje kompleksnijih tehnologija, zaključili su učesnici DM Akademije.

Upravo je sticanje novih znanja i praktičnih veština bila tema dvodnevne edukacije tokom koje su polaznicima u dva modula Mediji i Brending, a kroz serijal predavanja i radionica prezentovani najnoviji trendovi u oblasti medija i komunikacija. Ova predavanja držali su stručnjaci DIRECT MEDIA United Solutions sistema.

Svake godine prihod od prodaje kotizacija sa Direct Medija Akademije bude upotrebljen u humanitarne svrhe, a to će biti praksa i ove godine.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!