Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ljubaznost i hrabrost kao supermoći!

REGION – Sarajevo i ovog juna postaje regionalni centar diskusije na temu brendinga i komunikacija. „Mind Your Brand“ slogan je 6. Branding konferencije, koja će se održati 3. juna u My FACE-u.

Jedna od predavača na konferenciji biće i Sanja Partalo, profesorka sa Columbia Business School.

Sanja je gostujuća profesorka na Columbia Business School i konsultant za marketing. Donedavno je bila potpredsednica Strategije u agenciji 360i (Ad Age #1 Digitalna agencija, Mashable Digitalna agencija godine, Fast Company Najinovativnije kompanije, Forbes Najinovativnija agencija, iMedia Agencija godine).

Nadgledala je strategije digitalnog marketinga i kreativnog razvoja za portfolio nekih od najpriznatijih svetskih brendova uključujući Coca-Cola, Target, Spotify, Canon i Proctor & Gamble.
Sanja se pridružila 360i nakon Johannes Leonardo (Ad Age Mala agencija godine) gde je bila direktor za strategije, radeći na Diet Coke i Google-u. Pre Johannes Leonardo bila je direktorka za globalne strategije za Y&R u New York-u. U ovoj ulozi, vodila je globalne strateške timove za Dell, Revlon, Conrad Hotels, Waldorf-Astoria Hotels & Resorts i Virgin Atlantic.

Više informacija pronađite na sajtu http://branding.ba/

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!