SVET – Profesionalna društvena mreža LinkedIn našla se na prvom mestu liste društvenih mreža sa najpouzdanijim sadržajem za ljude iz profesije.
Naime, u istraživanju koje je sproveo Populus u saradnji sa revizorskom kućom Ernst and Young ističe se da 49% britanskih profesionalaca ima nalog na društvenoj mreži LinkedIn. Međutim, istraživanja pokazuju da nisu svi korisnici aktivni jer skoro polovina njih ima tek 50 kontakata, a manje od 10% njih 100 kontakata.
Bez obzira na to, studija iz januara 2014. pokazuje da je upravo ova društvena mreža najpouzdaniji društveni digitalni kanal među britanskim profesionalcima, sa više od 72% onih koji smatraju da je „pouzdan izvor profesionalnog sadržaja“. Na drugom mestu je Facebook (37%), a sledi Twitter (30%).
Kao rezultat ovog poverenja, 69% onih koji su se izjasnili kao korisnici LinkedIna preduzelo je neku aktivnost pošto su pročitali poziv na LinkedInu, prenosi eMarketer.
Izvor: Instore